Gå til innhold

Noen som har barn født på nyåret 07?


BAcer vil ha flere :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er vi flere som fikk barn på nyåret 07? Synes jeg har kjent igjen noen nick her fra forrige gang jeg gikk gravid..

Fødte i mars forrige gang, og denne gang er det februar. Er ei fin tid å få på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja...hadde termin 01.01.07 men fikk i desember :D Var her MYE sist svangerskap! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var nickene deres da? :)

Savner de gamle nickene fra forrige gang, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at jeg har nytt nick... vil beholde anonymiteten hehe.

Iselin79, jeg husker deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å bli husket... Het vel "Iselin79 gravid med mirakel" eller noe i den duren :D

Bic&Bac, vet jeg hvem du er??? Om du gidder eller ønsker kan du jo sende nick på melding eller noe.

Koselig å se at folk blir gravide igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe Bic&Bac, tenkte meg det, da ;p

Kommer du til å avsløre deg etterhvert, eller skal du være hemmelig resten av ferden også?

(Hvis du har lyst har du lov å sende pm til meg :) Jeg er jo såå nysgjerrig, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en datter i mars 07, og venter en lillesøster eller bror i slutten av februar / begynnelsen av mars 09. Passe mellomrom og fin tid å få barn på synes nå jeg da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere her inne som fikk omtrent på likt forrige gang! :)

Hvordan synes dere det går nå i forhold til forrige gang? Denne gangen er jeg kvalm og veldig sliten og trøtt, det var jeg ikke med tullemor.. Så merker endel forskjell, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAcer, ikke sikkert du husker meg, men sender deg en pm.. Har ikke tenkt å komme "ut av skapet" hehe.

 

Iselin79, sender deg også en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAcer, fikk ikke sendt deg pm.. Enten er postkassa di full, eller du har blokkert meg.

 

Jeg er på ferie nå, så hvis jeg er treg, vet dere hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en jente i feburar 2007, og venter nytt barn februar 2009.

 

Har ikke vært spesielt aktivt på BIM, så det spørs om noen kjenner meg igjen...

 

 

Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker deg vintersol :-) Ikke veldig aktiv her inne jeg heller, men "titter" litt innimellom. Jeg har også en som er født i feb 07, og venter neste i feb 09. Blir likt for oss da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte tidlig april 2007, hadde termin i mars. Vi tenkte det var på tide å begynne å prøve siden det tok så lang tid sist, men så satt den på første forsøk! Nok av de som forteller meg hvor hektisk det blir til neste år... Blir jo litt nervøs, men gjort er gjort. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...