ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 .....vikariatet jeg hadde før perm, har nå gått ut, for en stund siden, dette sa jeg fra om til legen min, Nå ble jeg akkurat sykemeldt igjen, men legen sykmeldte meg fra den jobben jeg nå ikke har mere... eeh...er dette riktig?? jeg følte meg litt teit da jeg sendte den ene delen til dem da, de må jo tro at jeg vil loppe dem for penger eller noe hehe ;o) for de må jo da betale de 16 første dagene sant? eller, de vil vel ikke d, da...men hva skjer da, da?? får jeg ikke dekt de 2 ukene da? eller hur?? *forvirra*
coradel Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hvis ikke de dekker det, må vel NAV dekke det, regner jeg med.
småsmurf Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Har ikke peiling på hvem du få/ikke får penger av, men arbeidsgiver skal dekke de første 16 dagene ja, men det er vel muligens NAV som betaler da, side de var din siste "arbeidsgiver", via sykemeldingen.. Vet ikke hvordan det blir i ditt tilfelle, ring NAV.
ljre Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 så lenge du er sykemeldt pga graviditeten tror jeg det er nav/trygdekontoret som utbetaler sykepengene fra dag 1. Eller at arb.plassen betaler de første 14-16 dagene, men får tilbakebetalt av nav. Er ikke 100% sikker, men det er iallefall det jeg har hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå