Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Samboeren min og jeg og datteren vår har 2 uker ilag. Så har de 1 uka aleina. Vi fant tidligere i år at vi ikke hadde råd å reise på ferie. får vi skal male hus og vaske rundt. Så vi har vært hjemme å malt halve hus og vaska rundt kjøkkene. Så plutselig fant han ut at han skulle ta med seg datteren med sæ hjem til familien som bor 150 mil her fra. Ble kjempe skuffet når dem reistn på en lite ferie.
TheGuy Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Så fint for datteren din at hun får truffet familie i ferien sin! Og så fint for deg å ha litt tid for deg selv. Nyt det.
Trulte76 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Synes det er fint han tar med seg jenta hjem til sin familie jeg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 men det som er det er det at vi har bare 5000 kr som skal holde til 10 aug. + at han hentet ny bilen vår som er 200 mil her fra så det gikk litt penger da. Han kunne ha oss med får han måte komme fort hjem så han kunne få ei uka hos sine foreldre. Han tenke mye meg meg og bare meg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 men det som er det er det at vi har bare 5000 kr som skal holde til 10 aug. + at han hentet ny bilen vår som er 250 mil her fra så det gikk litt penger da. Han kunne ikke ha oss med får han måte komme fort hjem så han kunne få ei uka hos sine foreldre. Han tenke mye meg meg og bare meg. Min tante hadde 50 års dag siste ferie helgen min. Så jeg hadde lyst å ta datteren med meg. Men hun bor 200 mil fra oss,men nei det kunne jeg ikke får jeg måte være hjemme å vaske klær til dem drar. måtte vaske hus.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 hvorfor kunne ikke du bli med på feire? noe sier meg at det mangler på komunikasjon i forholdet deres. hvis du ikke ville de skulle dra, så hadde jeg sagt det om jeg var deg. min samboer hadde ikke gjort det da.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor MÅ du vaske klær og hus? Du bestemmer vel selv hva du vil gjøre?
Trulte76 Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 du må vakse hus og klær til de skal dra? Huset kan du jo vaske etter de har dratt? Og klær kan han vel vaske selv? Jeg hadde dratt i 50årsdagen jeg ja istedet for å vaske klær til de skal dra. Hadde ikke vært snakk om noe annet heller..han kan ikke bestemme alt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå