Gå til innhold

går bare ned i vekt. jeg spiser jo normalt også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

gått ned snart fem kg på kort tid. er fire mnd på vei strax å jeg føler jo jeg skal gå opp i vekt.. hva skal jeg gjøre? vil ikke dytte i meg masse heller liksom.. tenkte å kjøpe nøtter for de er det masse sundt fett i..

flere som går ukontrollert ned i vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier jormor/lege da?

Kaster du opp? Da er det jo mange som går mye ned i vekt...

Tror heller ikke det er noe go idè å stappe seg helt. Bare spise til du er mett å ha ett variert og sunt kosthold.

Nøtter er jo kanskje en god idè.

Jeg har det litt andre veien jeg da. Legger på meg i meste laget selv om jeg spiser normalt...(kanskje litt mer enn før, men dog sunnere)

Skrevet

har faktisk bare kasta opp 4 ganger på 4mnd.. vekta hos jordmor var det noe galt med. for ifølge den veide jeg syv kg mindre hehe. så hun tok ikke den i betraktning.

prøver å spise bananer. de er det masse kalorier i

Skrevet

Jeg gikk ned ti kg. de tre første månedene pga. svangerskapskvalme. Babyen tar det den trenger uansett, så den er det ikke noen fare med.

Hvis du blir slapp og uttørket så lever urinprøve på legekontoret. Der sjekker de den for ketoner. Har du mye ketoner (+3 og oppover) så sender de deg til sykehuset for "oppvanning" (altså intravinøs næring).

Nå skal det også sies at jeg kastet opp hele døgnet, og beholdt ikke hverken mat eller drikke.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg også spiser helt normalt, og ikke vært noe særlig plaget av kvalme eller minsket matlyst foruten et par dager. Derimot så slutter jeg å spise når metthetsfølelsen nærmer seg. Orker ikke tanken på å være stappmett heller, men det er jo bare positivt for min del da ;-)

Har gått ned ca 3kg fra 6 uker til 12 ukersjekken, men som sagt tar fosteret det den trenger. Jeg veide 82 ved 6 ukerskontrollen, og må innrømme å si at det er litt deilig å kvitte seg med de ekstra kiloene kroppen ikke har behov for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...