Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Er på dag 45 i syklusen min. De siste har vert på ca 60 dager. Har hatt ømme pupper i over 2 uker. Rundt dag 30 i syklusen fekk eg mensen lignende symptomer, men de forsvant etter en uke. Men de ømme puppene har ikkje forsvunnet.. Og nett i sted fikk eg en lyserød blødning på toalettpapiret.. Så nå lurer eg på ka som skjer! Fikk en svak strek på eggløsninstest på lørdag..testa ikke tidligere i uka.. Forventa egentlig eggløsing denne uka.. Noen som har noen tanker ang dette...? =)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2008 Det kan jo hende at eg får mensen no, og at syklusen min begynner å bli normal... :S
£adybird Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 jeg hadde det akkurat som deg når jeg fant ut jeg var gravid. Ikke for å gi deg forhåpninger. mine sykluser var å på ca 60 dager...
Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 åå?? hm.. håpe håpe.. Vet ikkje når eg tør å teste, e jo usikker når den eventuelle eggløsningen var..viss den i det heile tatt har vert..! Kjenne d godt i magen, smerter som kommer og går.. Egentlig som menssmerter, så blir ikkje så veldig overraska som det e den som kjem.. Men var så merkelig med den lyse blødningen, pleier aldri begynne mensen sånn..Ahhh... får vel bare vente i spenning..! )
Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Klarer ikkje å sove eg..Berre les og les om festeblødning og festesmerter.. Blir jo heilt gal! Kjenner at d skjer noe der nede.. Pleier ikkje ha sånne smerter før ca ei uke før mens...Forventa IKM i uke 31.. Når skal eg teste?? Har 2 digitale cb liggendes.. Trenger råd!
Venter09<3med ny spire Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Hei ... jeg har det samme som deg.. begynner å bli litt gal her jeg sitter nå på jobben, vondt i magen, ømme pupper, kvalm, vondt i hodet. og hatt en liten blødning nå i disse dager, men er jo ikke mye. hva skal jeg gjøre begynner å bli litt redd oxo... ska ikke ha mensen før om 1 uke heller.. skjønner ikke noe jeg nå..
0406 Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Tror du er gravid jeg og kan teste positivt rundt helgatider:) Masse lykke til, æ måtta bare se på dæ
Sol85 endelig mamma! Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2008 ..og nå blør eg... Har spotta brunt i 2 dager, men pleier ikkje gjøre d så hadde et lite håp om at det var noe som festa seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå