Gå til innhold

Litt forvirra nå.. ømme pupper og lys blødning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 45 i syklusen min. De siste har vert på ca 60 dager. Har hatt ømme pupper i over 2 uker. Rundt dag 30 i syklusen fekk eg mensen lignende symptomer, men de forsvant etter en uke. Men de ømme puppene har ikkje forsvunnet..

Og nett i sted fikk eg en lyserød blødning på toalettpapiret.. Så nå lurer eg på ka som skjer!

Fikk en svak strek på eggløsninstest på lørdag..testa ikke tidligere i uka..

Forventa egentlig eggløsing denne uka..

Noen som har noen tanker ang dette...? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at eg får mensen no, og at syklusen min begynner å bli normal... :S

Skrevet

jeg hadde det akkurat som deg når jeg fant ut jeg var gravid. Ikke for å gi deg forhåpninger.

mine sykluser var å på ca 60 dager...

Skrevet

åå?? hm.. håpe håpe..

Vet ikkje når eg tør å teste, e jo usikker når den eventuelle eggløsningen var..viss den i det heile tatt har vert..!

Kjenne d godt i magen, smerter som kommer og går.. Egentlig som menssmerter, så blir ikkje så veldig overraska som det e den som kjem..

Men var så merkelig med den lyse blødningen, pleier aldri begynne mensen sånn..Ahhh... får vel bare vente i spenning..! :o)

Skrevet

Klarer ikkje å sove eg..Berre les og les om festeblødning og festesmerter.. Blir jo heilt gal!

Kjenner at d skjer noe der nede.. Pleier ikkje ha sånne smerter før ca ei uke før mens...Forventa IKM i uke 31..

Når skal eg teste?? Har 2 digitale cb liggendes..

Trenger råd! :D

Skrevet

Hei ...

jeg har det samme som deg..

begynner å bli litt gal her jeg sitter nå på jobben, vondt i magen, ømme pupper, kvalm, vondt i hodet. og hatt en liten blødning nå i disse dager, men er jo ikke mye. hva skal jeg gjøre begynner å bli litt redd oxo...

ska ikke ha mensen før om 1 uke heller.. skjønner ikke noe jeg nå..

Skrevet

Tror du er gravid jeg og kan teste positivt rundt helgatider:)

Masse lykke til, æ måtta bare se på dæ:P

Skrevet

Ojoj...! Takk!

Skrevet

..og nå blør eg... :( Har spotta brunt i 2 dager, men pleier ikkje gjøre d så hadde et lite håp om at det var noe som festa seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...