☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vi hadde vært sammen i nesten 5 år da en bagatell fikk ham til å pakke tingene sine og flytte ut. Jeg var litt sjokket,men han flyttet og leiligheten vår ble solgt og siden snakket vi ikke sammen. Jeg fikk meg ny kjæreste og en baby. Så, for 6 mnd siden begynte vi å sende litt meldinger og oppdatere hverandre på hva som hadde skjedd i livene våre. Da hadde vi ikke snakket sammen på 2 år Så i går spurte han om vi kunne møtes for han kjedet seg. Jeg møtte ham og vi satt å snakket sammen en stund. I begynnelsen av dette nye forholdet sleit jeg litt fordi jeg fortsatt hadde følelser for eksen.Og i går merket jeg at følelsene er der ennå. Men vet ikke hva jeg skal gjøre. Hjelp! Jeg er ikke lykkelig med samboeren jeg har nå, og han er singel. Men jeg kan jo ikke akkurat bare spørre han om det er noen sjanse i havet om vi kan prøve igjen.. Hva gjør jeg????
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Nå aner jeg ikke hva denne bagatellen var...men hvis det var en bagatell så ville jeg vært betenkt, når oppdaga du at du ikke var lykkelig i forholdet du er i nå da?? Før eller etter du snakka med eksen, det er også vanlig når man er småbarns foreldre å ha ei knalltøff periode, spesiellt første året.... Jeg kan kjenne det kjile lit i magen når jeg treffer på en litt spesiell eks jeg også, men jeg vet at det jeg har nå er bedre og tryggere enn det jeg hadde da.... Så mitt råd, ha is i magen.....tenk-tenk-tenk....
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 det blir en lang historie å forklare den bagatellen. Det er lenge siden jeg oppdaget at jeg ikke var lykkelig, det var før jeg fikk kontakt med eksen igjen. men huff, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Men vil ikke gjøre noe som er lite gjennomtenkt
Monajenten Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg syns du skal la være å ha noe kontakt med denne eksen din, og heller prøve å få det forholdet du er i til å fungere. Det er SLITSOMT å ha småbarn, spesielt babyer, og det er en stor omveltning i forholdet. Prøv å finn ut og sett fingeren på hva som er galt i forholdet, hvorfor du ikke er lykkelig. Gi det litt tid. Snakk sammen og prøv å finne løsninger sammen. Gresset er ikke grønnere på andre siden.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Dersom du vurderer å ta opp igjen kontakten med ham kan det være greit å tenke over grunnen til at det ble slutt i utgangspunktet, og hvorfor du tror at det kan bli annerledes denne gangen.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 selvfølgelig kan du bare spørre!! ikke bli i ett forhold om du ikke er lykkelig, eks kjøreste på banen eller ei!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Ojsann.. Skjønner dette er en vrien situasjon. Men - livet er såpass kort at det ikke er tid nok til å tilbringe masse tid med en du ikke har følelser for - det er nå min mening.. Og husk at barnet blir lykkelig når mor er lykkelig Men skjønner det er vanskelig å gjøre noe som helst.. Tror faktisk jeg ville forsøkt å spørre x'n om hva han føler for deg akkurat nå..
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2008 Tpis til hvordan spørre da? Vil ikke ødelegge vennskapet vi har fått tilbake heller... eller skremme ham bort...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Hm.. Forstår, det hadde jo ikke vært så gøy om han reagerte negativt på det.. Men siden dere tross alt har vært kjærester før, så er det vel ikke helt urimelig å spørre om han (også) har de følelsene fra den gang? Virker kanskje litt merkelig, men jeg ville i alle fall ha forhørt meg med denne x'n (og forsikret meg om at han er villig til å ta meg tilbake + at han kan tilby meg/barnet noe) før jeg hadde gått fra samboeren min.. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, bare i få tilfeller.
It's all about me Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er av den meningen at en ex er en ex av en grunn, og slik bær det forbli. Og denen har til og med reist pga en liten bagatell før da skal nok ikke mye til før han gjør det samme igjen. Så vær der du er, eller bli alene, og la exen forbli en venn er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå