Hikken Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Ikke så lenge desverre.. Så fort de greier å ta tak i kanten og sette seg opp blir den en skikkelig huske, de jeg kjøpte min av solgte den da sønnen deres var 6 mnd. Da hadde han ikke brukt den på en stund. Men den er jævla fin da ;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Sluttet å bruke den når hun var rundt 5 mnd. da ble hun så aktiv at jeg ikke stolte 100 % på at det var trygt. Vi den i stua, og på omtrent den tiden måtte hun likevel ha mer ro for å sove på dagtid. Men det var fremdeles god plass i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå