line_n & sara Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 leste litt på den fødselstråden, og virker som at damene virkelig ble påvirka av lystgassen! føler meg nesten litt snytt for en god rus, for jeg merka ikke så mye til den.. ..bare at hjernen svevde litt inni hodet mitt, og det distraherte meg under riene.. ..ellers..ingen morsom rus... hva med dere?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Ble seriøst høøøøøy! Deilig;0) Svevde langt, langt bort, hørte bare stemmer i det fjerne, og smertene....ja, de gjorde liksom ikke noe:p Sprøtt! -men effektivt!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ble på en måte "borte", kom inn i en slags tåke der jeg klarte å takle riene, men ikke fikk med meg så mye annet rundt meg enn hvor masken var Ellers ingen rus å snakke om. Hadde veldig god effekt på smertene, og følte meg litt snytt da jeg ikke fikk ha den under pressriene.
piano♫ Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk det ikke under fødselen, men da jeg skulle sy etterpå (hadde mista den naturlige bedøvelsen siden jeg fødte i sykebilen lenge før). Jeg ble full, skikkelig også. Så jeg har bestemt meg for at det skal jeg ikke ha når jeg evt skal føde igjen - jeg mista helt kontrollen, fløy over meg selv og lo... ;-)
Mamsen87 :) Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Eneste som skjedde var at jeg ble skikkelig kvalm og spydde som en gris!
Mamsen86 Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 I et par tre-fire sekunder trodde jeg at jeg lå på stranda.. Alt begynte å lukte solkrem, før jeg begynte å spy som en gris..
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 jeg reagerte ikke i det heletatt. hadde ingen innvirkning på mg:( fikk epuderal(eller hvordan det nå skrives) også, men den funka heller ikke:O
Gifteklar:0)) Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Ble helt på tryne jeg. Lo inni meg å syns alt var henlt sinnsykt morsomt.Ikke forstod jeg noe heller. Men andre gangen merket jeg egentlig ikke noe særlig.Men da lå jeg ikke like lenge med lystgass heller.
blåbæret Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ble kjempe kvalm og spøy. Ville ikke ha det med andremann...
OsloMor Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Ble full og glad, og veldig innbilsk! Liker lystgass ja;)!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Kan alle som vil få lystgass, er det et tilbud til alle?
Mille** Skrevet 14. juli 2008 #13 Skrevet 14. juli 2008 Merket absolutt ingenting, nix, nada. Var skuffet husker jeg.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 #14 Skrevet 14. juli 2008 Merket ingenting, men hjalp meg å puste gjennom riene. Men masken lakk litt så mannen min fikk i seg en god dose og han ble fryktelig svimmel!
cherry coke Skrevet 14. juli 2008 #15 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ble dritings! Og det var fryktelig ubehagelig. Snøvlet, lo av ALT og inviterte med jordmoren på seiltur...hehehe. Skal ikke ha det igjen.
simbamamma Skrevet 14. juli 2008 #16 Skrevet 14. juli 2008 Rakk bare såvidt å prøve litt før jeg ble kvalm og kastet opp. Fikk nesten panikk av maska også, så det er ikke noe jeg føler for å prøve igjen.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #17 Skrevet 14. juli 2008 Ble nok litt kvalm og den forstyrret meg mer enn at den lindret...følte at jeg mistet fokus og droppet den kjapt.
kokosyklus Skrevet 14. juli 2008 #18 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ble rusa ja:) Synes det er ubehgelig å være full, så orket ikke alltid å suge i meg nok. De tok fra meg lystgassen og hev meg i et badekar da de ikke lenger fikk kontakt med meg. Da var jeg HØØØY:)
1stor1liten =) Skrevet 14. juli 2008 #19 Skrevet 14. juli 2008 brukte kun lystgass med fødslene mine. Ble ikke høy og rusa som jeg ser noen ble. Men ble på en måte litt borte, fikk med meg svært lite av det som skjedde rundt meg. lå mye med øynene igjen. Likte å bruke den, tok toppene av riene og jeg følte meg i toppform etter jeg hadde født.
Dunder Skrevet 14. juli 2008 #20 Skrevet 14. juli 2008 Ble bare litt kvelm, så det gjorde egentlig alt bare enda verre enn det var.. Hadde da allerede spydd ved hver ri i over en time, så det ble bare sånne ekle tørre brekninger etter den lystgassen..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 14. juli 2008 #22 Skrevet 14. juli 2008 følte meg drita!hehehe..det var som den rusen når du har drukket mye og har kommet til blekkestadiet. Du ligger å "sover" men hører det som foregår rundt deg.Begynner å bli et par år siden den følelsen nå.hehe.. Følte meg så avslappet og et var sååå godt. Jeg kjente ingenting i begynnelsen men jordmor skrudde opp gassen og stappa maska i trynet mitt og jeg så stjerner etter det..men det negative va at hele fødselen er tåkete for meg..sa mye rart gjorde jeg å..hehe
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #24 Skrevet 14. juli 2008 Hehe ... det var smertelindrende som bare det. Det eneste jeg var bombesikker på under fødselen var at ingen skulle få ta fra meg den maska :-) (På slutten hadde jeg nok bare vanlig luft i den, men det var godt å ha noe å konse på....). Fikk vel ikke følelsen av å være rusa, nei. En liten snurr helt i starten mens riene var greie, men ikke noe mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå