mamma`n til 3 gutter Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Kjørte på en liten pusekatt med halsbånd, helt forferdelig var det. Fikk varslet eierne, og de sa jeg ikke måtte tenke på det, det var ikke noe å gjøre med, men det blå halsbåndet kverner i hodet... huff! Jeg får tenke på at det var bra det ikke var et barn jeg kjørte på...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Ikke moro, men det er jo sånn som kan skje, da...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Ikke morro, nei :-/ Men hadde nok vært litt verre hadde det vært et barn, selv om det ikke er noe hyggelig med små kattepuser heller..
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Åh, så fælt:/ Det er min store angst når jeg kjører bil. Tør ikke tenke på hva som er verst, å kjøre på pusen eller å få en telefon om at pusen din er påkjørt. Håper pus døde momentant! =(
piano♫ Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Det må være en forferdelig følelse. Uansett: Du gjorde alt riktig, det er alltid viktig for eierne å vite hva som har skjedd. Klem til deg.
Trulte76 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 hadde selv en pus som ble påkjørt..var bare litt over 1 år gammelt. Hadde ikke halsband jeg da, men de hadde lagt henne på hvitstripa og det er jeg glad for. For da vet jeg de la henne der for at hun skulle bli sett og visste hun var død. Uff nå kjenner jeg det svir i øynenen mine her Gravid og litt følsom. Men sånt skjer bare. Ingenting å gjøre noe med. Regner med eierene satte pris på du sa ifra, som jeg satte pris på de la min synlig så hun skulle bli funnet. Værre de som kjører og ikke stopper å ser om den lever..
Mø schæl! Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Huff, en forferdelig situasjon som dessverre mange av oss har vært borti. Uansett, all honnør til deg som varslet eierne og gjorde alt riktig!! Kjempeflott! Mange ville nok bare ha kjørt videre og latt pusen ligge der uten at eierne fikk greie på det. Så dette skal du ikke ha dårlig samvittighet for, for slikt KAN skje den aller beste. Rett og slett på feil sted til feil tid, både deg og pusen. Og det skjedde nok fort, katten rakk sikkert ikke engang å registrere hva som skjedde. God klem til deg :-)!
litakine og Theodor Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 huff, det er trist å høre. Skjønner at du er lei deg, men det var jo ikke med vilje, og du gjorde alt rett i ettertid. Så en gang en som kjørte over en katt og ikke stoppet, måtte selv ta med meg katten som overlevde, men brekte ryggen med til dyrlegen og få den avlivet. Fant dessverre ikke eierne, men katten slapp heldigvis fort fra smertene (hadde heldigvis dyrlege 5 min unna). At folk ikke stopper, det er horribelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå