Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 eg har blitt spåd av 3 stykk 2 av di sa eg blir gravid i august å ei sa juli elle august. å at eg skal få 2 barn, gutt og jente=) vett jo ikke om de blir sant så derfor må eg sjekke om noen har blitt spåd sanne ting=) er de noen? hehe
monca*84*j12 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 alle spådde meg gravid i mai... det skjedde ikke... nok en gang er alle enige om at jeg blir gravid i august... så bare og vente og se=)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Eg har blitt spådd gravid i høst, rundt oktober. Så får vente å se!
supernint Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har blitt spådd av 2 stk. Begge mente at jeg blir gravid innen kort tid. Så haper de har rett:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 så på spå siden at de va ei som de stemte med. hu blei spåd gravid denne måneden å blei de=) å eg er spåd av samme dama=) får håpe=)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 jeg er ble spådd gravid i mai/juni, ble det men minstet. er nå spådd av to å bli gravid i juli/august og 3 sier oktober.. legger selv kort og har sterkest følelse for oktober.. men får nå se hva som skjer Hvem spådde deg gravid nå HI??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå