Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er gravid, i 7. uke. Jeg har ikke blødd og ikke sterke smerter, men har mye stikk og småvondter på høyre side, lengst ned på magen. Alltid høyre side. I tillegg har jeg ingen symptomer på gravidteteten, annet enn ømme bryster. Jeg har aldri vært i så god form som gravid før. Ble gravid umiddelbart etter å ha fjernet hormonspiralen, om det har noe å si. Burde jeg kontaktet lege med dette? Eller vente og se? Er ganske bekymret her...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det du beskriver høres ut som typiske smerter som inntreffer når livmoren begynner å vokse, og er i så fall ikke noe farlig. Dette er noe nesten alle gravide opplever i løpet av første trimester. En sjelden gang kan det tyde på ekstrauterint svangerskap, men vil da oftest være kjennetegnet av ubeskrivelige smerter. Jeg synes ikke det høres ut som dette.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jo, men de smertene kommer jo ikke før egglederen er på vei til å sprekke. Vondt får man før det går så langt. Er bekymret fordi jeg bare kjenner stikk og vondter på høyre siden. Har blitt verre de siste dagene, men ikke så ille at jeg skriker i smerte enda. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå