Gå til innhold

Har det så fint med tulla om dagen;);)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho er 1 år, maser ikke mye lenger, og krabber rundt i stua på egenhånd. Om jeg skal i et annet rom, roper jeg bare, så kommer ho etter. Må si alt er myyye lettere nå som ho forstår alt vi sier til henne.

Ho gir kyss og klemmer hele dagen, spør om 1000 vis av ting, ler, danser, roper "mamma" til stadighet og koser seg. Er så deilig å være mamma.. Må lykken vare for alltid;);) Noen ganger kommer ho bort, sier "mamma" med kosestemmen sin og gir meg kyss på kinnet!! Ååååå..hjertet smelter!

I stad spytta ho ut maten, noe ho har fått til vane i det siste..grrrr... men rett etter ho spytta i dag, så ga ho slengkyss for at jeg ikke skulle bli "sinna"...hahaha...vi fikk oss en god latter, mannen og jeg.

Og det beste: ho lager prompelyder med munnen når ho har bæsja. Haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare helt herlig, ja :) Det er de små øyeblikkene som gjør det verdt å leve.. *sukk* Nydelig hun er, forresten, tittet innom bildene dine, jeg :o)

Skrevet

Tusen takk;);) Ja, det er de små øyeblikkene som gir meg mest. Når jeg merker at ho er glad i meg... det er så ubeskrivelig nydelig;) Lurer på åssen det blir fremover, om ho fortsatt er like kosete. Ho er 12 mnd nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...