Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg lurer på om jeg skal ta slike magebilder evt. naken hos fotograf. Har sett på mange slike bilder på nett, kjempe mye fint... Når er det vanlig i forhold til magestr. å gjøre dette??? Noen med noen erfaring? Er i 5 mnd nå, søt fin mage, men det er vel litt juks om dere forstår hva jeg mener..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Tok mine da det var 6 uker igjen til termin. Er kjempefornøyd med resultatet, skikkelig flink fotograf:) Turte ikke ta de senere da det er vanskelig å få time til fotograf nå midt i bryllupssesongen og ville ikke risikere at babyen kom før jeg rakk å ta de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå