Gjest Sauen og dingsen Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 For oss som er pirkete på skrivefeil og orddelingsfeil=) 1)"Vi har pissa i frysern" http://www.konsepthuset.no/images/vi-har-pissa-i-fryseren.jpg 2)Fri syre til alle (istedenfor frisyre til alle) 3)Krabbe klør i vann (Skulle jo være krabbeklør i vann) 4)Ananas biter i egen juice (Orddelingsfeil ja!) 5)Pent brukt dame sko og klær til salgs (Skal nok være pent brukte damesko og -klær til salgs, her høres det jo ut som om damen selges...=P) Flere? =)
Mammaen til Isak Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Nå er ikke jeg en racer i å skrive riktig, men be -verpelsen er alltid like morsom....de kunne ikke skjønne hva det gikk ut på..derimot Beverpelsen ;o) det er jo noe annet!
Gifteklar:0)) Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Syns den der same truse innlegget i går var ganske morsom. skulle jo være dametruse.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Jeg irriterer meg grønn over at "alle" skriver selvom og ikke selv om.. Hehe.. Men skrev det selv en gang i tiden, så har egentlig ingen grunn til å klage, gitt..
piano♫ Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Vi serverer lamme lår til middag. (jo takk, det høres godt ut)
Mø schæl! Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Dette kom jeg over på "Martnaden" i Trondheim i juni, på en av matbodene: GRILL SPYDD Jammi!
Neijasså... Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Kom over en plakat en gang på butikken der det var reklamert for et tilbud på "selvslikkende lys". Jaja, greit å slippe å slikke dem, kanskje...? Ellers så kjøpte jeg en vinterdress i størrelse 92 år en gang, de hadde helt opp i str 104 år (ja, det stod slik).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå