Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 gikk opp 19 kg i svangerskapet, mye av det var vann og mangler nå bare 4 kg så er jeg tilbake på startvekta, er fornøyd med det. men jeg har fått så sinnsykt mye strekkmerker, på magen, lårene, puppene og på knærne, de er alle røde, ikke så dype da...off, føler meg så stygg. sambo har ikke sagt noe og han bryr seg ikke heller virker det som, men allikevel. noen som veit om det er noe man kan gjøre med disse strekkmerkene? jeg veit at jeg har jo tross alt fått et barn og det er jo et mirakel, men greier ikke å tenke sånn på det. har ikke så veldig lyst til å vise meg i bikini mere... måtte bare få det ut, har ikke så mange å prate om dette med da jeg syns det er så flaut!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 noen som kan legge denne inn på småtroll 0-1 for meg?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Hei du! ) Eg trur de fleste syns de ser verre ut itte en fødsel, i forhold til før de ble gravide. -Strekkmerker, fedme, kviseutbrudd, hengebryst, nedentil o.s.v Eg har fortsatt 10kg for mye, brystene er langt i fra det di en gang var, og strekk merkene e der, men de har forsvunnet en god del. Kansje dine og minsker litt med tiden,siden de ikke er så dype? Litt brunfarge gjer de mindre synlige. Ikkje straff deg sjøl med å tenke negativt om kroppen din, det kommer det ingenting godt ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå