3 blå Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg og min kjære kjære ex-kjæreste har nå bestemt oss for å go for it og prøve på nytt Er så lykkelig og glad nå :) Han er ikke pappaen til lillegutt, men han er søren ikke langt unna. Vi var sammen fra lillegutt var 1 år og var sammen i ca 1 år. Nå er det 1 år siden det ble slutt, men vi har hatt kontakt hele dette året og spist middag sammen alle 3, gått på turer sammen og kost oss. Vi har nok begge behøvd litt tid for oss selv, vi har begge vært litt på vift, men har alltid havnet tilbake til hverandre. Jeg for min del har iallefall fått opp øynene og innsett at HAN er den beste mannen jeg kan ønske meg Lykkelig klem fra
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 gratulerer da...) koslig når man hører slike historier! (tiltross for at jeg har vært singel altfor lenge selv.......)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Åhh...så koselig når slikt skjer:) Så bra at dere har funnet ut at dere skal prøve på nytt nå
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer så mye vennen, dette har du fortjent:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 så bra! gratulerer! jeg håper også at jeg slipper og være singel mer... hihi... heldige vi
3 blå Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 Takk takk jenter Ja, mortilgunnar, vi er heldige jenter Nå har jeg nettopp kommet hjem fra ferie hos han, så om 3 uker kommer han hjem. Åh, saaaavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå