Gå til innhold

Jippiii!! Aldri mer singel... ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære kjære ex-kjæreste har nå bestemt oss for å go for it og prøve på nytt :) Er så lykkelig og glad nå :):):)

Han er ikke pappaen til lillegutt, men han er søren ikke langt unna. Vi var sammen fra lillegutt var 1 år og var sammen i ca 1 år. Nå er det 1 år siden det ble slutt, men vi har hatt kontakt hele dette året og spist middag sammen alle 3, gått på turer sammen og kost oss.

 

Vi har nok begge behøvd litt tid for oss selv, vi har begge vært litt på vift, men har alltid havnet tilbake til hverandre. Jeg for min del har iallefall fått opp øynene og innsett at HAN er den beste mannen jeg kan ønske meg :)

 

Lykkelig klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer da...:))

 

 

koslig når man hører slike historier! (tiltross for at jeg har vært singel altfor lenge selv....:(...)

Skrevet

Åhh...så koselig når slikt skjer:)

 

Så bra at dere har funnet ut at dere skal prøve på nytt nå:)

Skrevet

Gratulerer så mye vennen, dette har du fortjent:)

Skrevet

så bra!

gratulerer!

 

jeg håper også at jeg slipper og være singel mer... hihi...

 

heldige vi

Skrevet

Takk takk jenter :)

Ja, mortilgunnar, vi er heldige jenter :)

 

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra ferie hos han, så om 3 uker kommer han hjem. Åh, saaaavn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...