Arb.ledig husmor Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 har samme fargene, men ikke resten... Har kvitt, svart og sølv som tema, og det går igjen i alt...
2prinsesserogbim Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Vi har svart og sølv som går igjen alt
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er grafisk designer og for meg er det et klart must. Laget et monogram og våpenskjold som går igjen på alt, sammen med samme font/skrifttype. Ellers har vi konsentrert oss mer om materialer enn farger. Invitasjonene små, formatet bare 15x11 cm liggende format. De er håndlaget m fem sider, to med invitasjon og info til gjesten, to med en sangtekst vi elsker og en med et bilde av oss fra dagen han fridde printet på kalkerpapir (gjennomsiktig matpapiraktig papir). Sidene er i ulik hvitfarge og forsiden er i hvitt skinn. Dette er sydd sammen i siden på symaskin. Puh for en jobb, men det ble helt sinnsykt kult, om jeg må få si det selv.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jepp! jeg er utdannet innen grafisk design (er mac operatør), og det er et must og helt naturlig for meg at alt er i samme stil Så ja, her er alt laget med tanke bak designen
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 invitasjonene lagde jeg kun i indesign så de er i en litt annen stil en resten, som er en blanding av print, silkebånd og papp i ulike farger. Alt som brukes på selve bryllupsdagen er i samme stil.
To fine jinter ;o) Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Alt har samme stil!! Ville aldri blitt fornøyd om jeg ikke fikk til det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå