Gå til innhold

Hvem skal jg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et forhold til en gutt. det har vart i 5 mnd. denne gutten er snill og god og veldig glad i meg og barna mine. Nå har det seg sånn at jeg har møtt en annen. Han nye får blodet til å bruse og jeg føler meg mer forelsket en jeg noen gang har vært før. siden jeg bare har vært sammen med han andre i noen få måneder så er det vel ikke riktig å være sammen med han fremdeles? når jeg føler sånn for en ny etter kort tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si... For en forelskelse kan være så flyktig... Og jeg har vært forelsket i en annen selv om jeg har vært i et forhold i syv år. Eller forelskelse er vel et sterkt ord... Men var veldig betatt og dagdrømte en del om ham... Men det gikk nå over. Men noe som ikke har gått over er mine følelser for samboeren. De blir bare sterkere og sterkere. Elsker ham jo, selv om den brusende forelskelsen ga seg for noen år tilbake...

Når jeg skal ta vanskelig valg i livet tenker jeg ofte på hva som er verst å angre på... Dersom man f.eks ikke tør ta en sjangse, så vil man kanskje angre på det resten av livet. Men om man tok sjangsen, så vet man da iallefall at man ikke trenger å spekulere på hvordan det ville blitt senere...

Kanskje du skal tenke litt på det en stund... Kjenn litt mer på følelsene dine. For det er du, ingen andre, som sitter inne med svaret :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...