*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Forrige søndag(6 juli) fikk jeg rier i uke 30+6. Så da bar det inn til Ullevål og ble mye styr med lungmodningssprøyter og riehemmende drypp i to døgn. Fikk så vidt stå opp for å gå på do de første to døgnen. Etter det fikk jeg lov å stå opp for å finne meg mat og lignende. Alt så ut til å gå greit, til tross for at hun pga riene står alt for langt ned i bekkenet allerede. Men natt til lørdag begynte det på igjen. Og denne gangen ble det ikke noe drypp, det gir dem ikke mer en en gang. Heldigvis så stoppet det opp av seg selv etter fire timer. Så nå sitter jeg her, er akkurat 32 uker og håper prinsessen vår vil holde seg der hun er et par uker til i hvert fall. Har sendt barna til mammaen og pappaen min så jeg får ta det rolig(er hjemmeværende) Savner dem selvfølgelig da jeg ikke har sett mye til de denne uka her. Men viktigst nå er jenta i magen. Så nå skal jeg hvile meg og forberede for baby, hvis det er sån at hun kommer snart. Håper jeg får bli her noen uker til. Ønsker dere alle lykke til i svagnerskapet=)
Oliver`s Mamma Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Huff, ikke noe artig..samme skjedde med meg- var innlagt over 15 dager!! Men tror faktisk at de vil stoppe fødselen om det skjer igjen, fordi om jeg er 33+2 , og jeg har vert på drypp to døgn jeg også..Men de stopper jo fødselen t.o.m uke 34...kan hende de praktiserer ulikt på sykehusene!!! Ble livmorhalsen målt på deg?? Min var 24mm ved hjemreise men har gått ned igjen til 11mm nå, bare på en uke:( så lever i spenning nå- men håper den holder seg inne noen uker til!!!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 På Ullevål så sier de at de ikke gjør det. Og jeg fikk jo ikke noe riehemmende drypp eller noe natt til lørdag. Da var jeg 31+5. Håper gutten din holder seg inne en stund til da. Vet ikke hva livmortappen min er på nå, var 24 når jeg ble lagt inn, litt mindre i torsdags. Idag sjekket de ikke, vilikke gjøre det for ofte da det kan sette igang ting. Har fikset litt med babyklær og sån idag, just in case. Vet jo aldri når det skjer noe nå. Bestillte også noe tøy i 45 fra Laredoute. Har de tatt vekstestimering på gutten din? Jenta mi målte dem til 1780grami torsdags, uke 31+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå