Gå til innhold

Drikke til festen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt her og tenkte litt. Jeg synes det er så vanskelig med beregning av drikkevarer. I utgangspunktet hadde vi tenkt å ha øl og vin til maten, og bar etterpå, med fortsettelse av øl, vin drinker og konjakk og slikt. Men så har nervøsiteten tatt meg litt. Vi har en i familien som ikke er så flink med alkohol, samtidig har vi noen venner som har følge der noen ikke er gamle nok og andre har en tendens til å ta av når det kommer til drikking av brennevin. Vi skal ha det på et grendehus og stå for servering selv. Jeg lurer derfor på å droppe hele drinkeopplegget i baren, og kun servere vin og øl hele kvelden og konjakk og lignende til kaffen. Blir dette for kjipt? Jeg synes det er så vanskelig om jeg skal passe på å nekte noen av gjestene å drikke brennevin pga alder, og jeg vil helst slippe scener med mennesker som er sanseløst dritings og gjør en scene ut av filleting. Jeg vet ikke jeg? Noen tanker? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Dette er din og din kjæres dag, så det bestemmer dere helt selv!!

Dere har faktisk "forært" noen å delta på en av de største begivenhetene i deres liv, så om noen skulle reagere på uteblivelsen av sprit!!! Ja, da er det deres problem!

Vi gjør som du har tenkt, her blir det øl og vin, samt conjak(?) og bayleis til kaffen. Så får de som vil evt ta med seg annet selv.

Men av samme grunn som du nevner, har jeg valgt å være "spritfri".

Synes det skal være en fin fest, ikke et gedigent fyllekalas;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...