Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 3 dager over ikm, så fikk jeg mensen, men denne gangen slimete og ekkel og har hatt den i 5 dager nå...blør fotsatt litt, men lite (ferskt blod) har aldri mensen mere enn 3 dager til vanlig, Så hadde jeg sinnsyke menssmerter natten da jeg skulle få mens å....har jeg aldri ellers....sluttet på pillen i november og har hatt kondomsex frem til nå, nå er vi klare og det er første pp....over i 2 pp nå da...men spm er egentlig....hvis dette er en tidlig sa, når får jeg mensen neste gang da? og i så fall når er det berømte egget klart? kan jeg ikke vite det nå, siden hele syklusen har endra seg med 4 dager....kanskje jeg skulle kjøpt el-tester for en lapp eller to....? noen som har opplevd d samme eler som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spm til: når er det snakk om utskrapning? ikke når det er så tidlig som en "forsinket mens"?

Skrevet

Kan høres ut som en tidlig SA ja. Har hatt det selv. Kroppen klarer å kvitte seg med dette selv når det er så tidlig. De anbefaler at man venter en syklus før man prøver igjen etter en SA, men vet at mange ikke bryr seg om det. Når man får mens igjen varierer noe. Selv fikk jeg det etter 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...