Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Akkurat snakka med ham. Han er hjemme igjen i morra, og i natt skal han sove hos foreldra sine siden han rekker fram dit i kveld. Han er i bedre form i dag enn han var i går heldigvis. Så på onsdag skal han til legen, de holder ingen er akutt time til ham siden det er kun det fastlegen har ledig da. Skulle ringe på morgenen og så smetter de han inn tidlig på formiddagen. Jeg snakka med legen for et par timer sia og fikk roa litt nervene. Legen tror det er enten stress eller angina, hadde det vært infarkt så hadde det ikke gitt seg sånn uten videre. men uansett så sier kroppen hans fra at nå er han nødt til å roe ned så han blir sykemeldt for en lengre periode trolig.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Bra han ikke er verre da! Faren min gikk i ca 2 mnd fra han fikk et lite infarkt til de oppdaget det, så det kan nok skje (men han er jo ca 55 år...) Måtte blokke ut årene, og er i dag helt fin - så lenge han bruker medisin. Bra han kommer seg til lege... Lykke til.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Er nok en viss fare for at det er hjertet hans siden morfaren som var veldig lik ham fysisk og som person fikk infarkt i den aldreren...så rolig er jeg ikke før han har fått en grundig sjekk. Han gikk på medisin resten av livet etter hva jeg har forstått...uansett så tror jeg nok han vil roe ned når det gjelder arbeidsmengden etter dette her. Er jo slutt på at jeg skal gå hjemme også nå fra slutten av august, og da er vi nødt til å være to voksne som deler på oppgavene her i hjemmet for ungenes skyld også.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Nei, krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå