Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vi har vært på ferie, og naboen har sett etter katta vår. Den skulle få være inne for å spise, drikke og sove. Han har tydeligvis vært ensom og utrygg siden ikke vi har vært her, så han har like greit tisset ørten plasser rundt omkring i leiligheta:( Virkelig digg lukt å komme hjem til i går ettermiddag!! Gjett hvem som sto med hue i vaskebøtta til laaangt på natt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå