Gå til innhold

Hvis du vant 2 mill i lotto i dag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det første du ville gjort i morgen?

Jeg hadde ringt et steinsenter og bestilt 2 rader til muren rundt hagen samt smijernsgjerde. I tilegg til belegningstein.

Det er er jeg 100% sikker på. Så måtte det andre kommet etter hvert:)

Ja la den i feil på anonymforum først.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

definitivt kjøpt nytt og større sted og bo.... altså hus....

Skrevet

leita etter drømmehuset:)

Skrevet

Da hadde jeg vært på jakt etter hushjelp/vaskehjelp med en gang....

Skrevet

Nyere hus, nyere bil,kvittet oss med litt gjeld,gitt bort litt og reist på ferie med alle i familien ;o)

Skrevet

Henta meg ny bil, og resten hadde gått til regninger

Skrevet

Kjøpt større leilighet og betalt gjeld, i tillegg til en lang og fin ferie:-)! Mulig jeg hadde sagt opp ekstrajobben og "bare" vært fulltidsstudent, dersom det ble noen penger å leve før igjen.

Skrevet

hehe...hadde satt meg ned å tenkt grundig...og så hadde jeg fått fulført prosjekta vi allerede er i gang med mye kjappere enn vi nå kan gjøre, dvs pusse opp huset...kansje kjøpt en liten båt, ny bil.

Levd akkurat slik vi gør nå, men had litt mer frihet og fått unna ting kjappere rett og slett...hadde had råd til å leid inn litt hjelp også da :-)

Skrevet

Betalt ned endel gjeld i hvertfall:) Og en god slump på sparekonto;)

Skrevet

-Da hadde jeg utsatt barnehagesøknaden ett år og vært hjemme med snuppa til neste høst.

-Hadde satt bilen på verksted og fixet skadene i lakken.

-Betalt ned billånet

-Skiftet alle dørene i huset

-Reist på ferie

Skrevet

Ringt en kjørerlærer og begynt på lappen! Ringt så til banken og bedt om de beste rentene på en sparekonto og spart til hus:)

Skrevet

Første jeg hadde gjort er å betale ned studielånet mitt

Så hadde jeg satt inn en betydelig sum på en konto til jenta mi

Kjøpt en nyere, om ikke ny bil.

Prosjekter hjemme hadde blitt prioritert

Ferie!!! Absolutt! gjerne flere!

Skrevet

Hmmmmm....

2 mill er jo ikke dritmye, hehe;-)

Men jeg er likevel riiiimelig sikker på at jeg hadde kjøpt en bil imorgen. Så hadde jeg trukket tilbake lånesøknaden hos Lånekassen, byttet ut garderoben til både meg og ungene, og reist til New York.

Resten hadde gått inn på huslånkontoen. (Kan ikke betale ned lånet på leiligheten nå fordi jeg har bundet renten.)

Skrevet

Betalt ned alt av lån og kjøpt båt:)

Da var det nok ikke mer penger igjen desverre...;)

Skrevet

Betalt ned lånet på huset og kjøpt oss hytte.

Skrevet

Da hadde jeg tatt kontakt med et entrepenør-firma og fått pusset opp hele huset vårt og bygd på det litt :) (blir ca 1 mil. kr)

I tillegg hadde det blitt ny bil :)

Så hadde jeg betalt ned små-lånene som er så dyre å ha :)

Skrevet

Da hadde jeg brukt en mill til bytte ut leiligheten med hus. Også hadde jeg kjøpt motorsykkel til min kjære og til kompisen hans. Bestilt en tur til marokko slik at vi kunne besøkt family'n også hadde vi bestilt oss en reise til, men da noe litt mer eksklusivt, litt sånn type drømmereise. Også skulle jeg ha kjøpt noe kjempefint til alle niesene og nevøene mine og resten måtte jeg ha tenkt litt på.

Skrevet

solgt leiligheten vi bor i nå, og kommet oss langt vekk fra brl. Kjøpt oss en liten gård. *datt inn i drømmeland*

Skrevet

Ville brukt halvparten på å betale huslånet..

Betalt ut bilene.. Og kjøpt ny bil..

Brukt litt på å kose oss..

Så satt resten på sparekonto..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...