Gå til innhold

Hvis du vant 2 mill i lotto i dag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det første du ville gjort i morgen?

Jeg hadde ringt et steinsenter og bestilt 2 rader til muren rundt hagen samt smijernsgjerde. I tilegg til belegningstein.

Det er er jeg 100% sikker på. Så måtte det andre kommet etter hvert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha betalt 1 million på lånet, dratt ut og spist og kjøpt båt til samboeren min :)

ah jah - og kjøpt belegningsstein jeg også - vi holder på å fikse oppkjørselen!

Skrevet

Da ville jeg leid inn snekkere for svigers så de ble ferdig med huset sitt, så vi kunne flyttet inn i "vårt". Betalt huset selvfølgelig. Og det som evt ble til overs ville jeg brukt på oppussing og møbler :)

*Drømmer* :)

Skrevet

Da hadde vi hatt råd til stort hus da

Skrevet

Så ville jeg kjøpt leiligheten jeg leier i dag, og betalt all gjeld :)

Skrevet

To millioner er alt for lite med de planene vi har :P Må ha litt mer for å realisere hus, bil, båt og feriedrømmene ;) Og ha litt på konto til ungene når de vokser til.. Og gi til foreldre sånn at de får sydenturen de drømmer om... Sukk... Ut å levere inn ekstra, viking lotto og vanlig lotto.. Og satse på at alt går inn ;)

Skrevet

Hadde brukt en halv million på å realisere diverse feriedrømmer, betalt ned litt gjeld og satt resten inn på høyrentekonto, eller noe med bedre rentebetingelser.

Skrevet

Ville hvertfall betalt ned billånet og betalt noen for å ordne oppkjørsel og hagen foran huset:-) Så tror jeg vi hadde dratt på ferie til et varmt land til vinteren. Og resten måtte jeg tenkt meg om på, men ville nok også brukt noe på å betale ned på huslånet.

Skrevet

Aner ikke...kjøpt meg en ny CD?

Skrevet

Kjøpt Mini Cooperen jeg har siklet på i 1 år nå, og pusset opp for resten!!!

*DRØMME*

Skrevet

Bygget ut og tatt lappen,kjøpt oss ny bil =)

Skrevet

Da hadde jeg bydt på huset, og fått noen til å gjøre det for meg. og kjøpt ett dyrere kjøkken enn jeg har planer om, selv om jeg får det jeg vil ha for en billig penge på ikea slik jeg vil ha det.

Kjøpt ny båt til hytta, siden min far var så dum å kjøpe større motor enn båten kan ha (så ubrukelig båt og påhenger) ingen fancy båt, siden det er båt som blir brukt til å fiske med. fancy båt har min søster og jeg kjører ikke båt.

Ny sykkelhenger hjemme og på hytta siden den vi har merkes er ti år gammel.

Skrevet

Tror nok jeg hadde brukt ett par 100 tusen på dill dall og satt resten i et sikkert fond, kanskje "lønnet" meg selv med et månedlig beløp i og med at jeg er hjemmeværende. Fint å hatt en god sum penger som sikkerhet i mitt navn.

Skrevet

Hadde sett penger på konto til barna. Tatt oss en ferie med barna og tatt en ferie med bare meg og mannen. Fikset litt på leiligheten og uteområdet. Jeg hadde tatt lappen og kjøpt meg en bil + nye bilseter til barna. Hadde nok gitt litt penger til mannen siden han har et stort bil prosjekt i garasjen. Resten hadde nok gått inn på en sparekonto

Skrevet

Bestillt time til fettsuging av bilringen!

Skrevet

Da ville jeg brukt halvparten på å betale ned gjeld.

Det var det første som skulle blitt gjort.

Så hadde jeg bestilt meg sydentur til hele familien.

Etterpå ville jeg sett meg om etter større hus.

Så ville jeg handla litt klær til ungene og kjøpt ny bil.

Resten,viss der var noe igjen, skulle blitt satt inn på sparekonto på ungene.

Skrevet

Kjøpt ny bil. Betalt noe på huslånet og ikke tenkt på hvor mye jeg bruker på mat, dratt på kafe når jeg ville og spist "bedre" mat. Og ikke tenkt så mye over hva jeg brukte penger på i det daglige.

Skrevet

Jeg hadde betalt ned godt 1 mill på lånet, sett på ny bil, bestilt syden ferie og spart resten av pengene.

Men man må kanskje spille for å vinne he he =)

Skrevet

Da ville jeg betalt ned (en del) på huslånet og studielånet, og satt resten i banken.

Selvsagt en god porsjon på "brukssparekontoen" også, til ferier og sånne ting.

Skrevet

Betalt ut bilen, studielånet og resten på huslånet.

Av materielle goder har jeg alt jeg ønsker meg.

Og hadde donert en god slump til organisasjoner som driver med dyrevern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...