Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hva er det første du ville gjort i morgen? Jeg hadde ringt et steinsenter og bestilt 2 rader til muren rundt hagen samt smijernsgjerde. I tilegg til belegningstein. Det er er jeg 100% sikker på. Så måtte det andre kommet etter hvert:)
anette&tutta mari :) Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 jeg ville ha betalt 1 million på lånet, dratt ut og spist og kjøpt båt til samboeren min ah jah - og kjøpt belegningsstein jeg også - vi holder på å fikse oppkjørselen!
lille spira Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Da ville jeg leid inn snekkere for svigers så de ble ferdig med huset sitt, så vi kunne flyttet inn i "vårt". Betalt huset selvfølgelig. Og det som evt ble til overs ville jeg brukt på oppussing og møbler *Drømmer*
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Da hadde vi hatt råd til stort hus da
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Så ville jeg kjøpt leiligheten jeg leier i dag, og betalt all gjeld
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 To millioner er alt for lite med de planene vi har Må ha litt mer for å realisere hus, bil, båt og feriedrømmene Og ha litt på konto til ungene når de vokser til.. Og gi til foreldre sånn at de får sydenturen de drømmer om... Sukk... Ut å levere inn ekstra, viking lotto og vanlig lotto.. Og satse på at alt går inn
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Hadde brukt en halv million på å realisere diverse feriedrømmer, betalt ned litt gjeld og satt resten inn på høyrentekonto, eller noe med bedre rentebetingelser.
mamman til to gutter Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Ville hvertfall betalt ned billånet og betalt noen for å ordne oppkjørsel og hagen foran huset:-) Så tror jeg vi hadde dratt på ferie til et varmt land til vinteren. Og resten måtte jeg tenkt meg om på, men ville nok også brukt noe på å betale ned på huslånet.
LinnisR83 Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Kjøpt Mini Cooperen jeg har siklet på i 1 år nå, og pusset opp for resten!!! *DRØMME*
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Bygget ut og tatt lappen,kjøpt oss ny bil =)
camilla^ Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Da hadde jeg bydt på huset, og fått noen til å gjøre det for meg. og kjøpt ett dyrere kjøkken enn jeg har planer om, selv om jeg får det jeg vil ha for en billig penge på ikea slik jeg vil ha det. Kjøpt ny båt til hytta, siden min far var så dum å kjøpe større motor enn båten kan ha (så ubrukelig båt og påhenger) ingen fancy båt, siden det er båt som blir brukt til å fiske med. fancy båt har min søster og jeg kjører ikke båt. Ny sykkelhenger hjemme og på hytta siden den vi har merkes er ti år gammel.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2008 #13 Skrevet 14. juli 2008 Tror nok jeg hadde brukt ett par 100 tusen på dill dall og satt resten i et sikkert fond, kanskje "lønnet" meg selv med et månedlig beløp i og med at jeg er hjemmeværende. Fint å hatt en god sum penger som sikkerhet i mitt navn.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #14 Skrevet 14. juli 2008 Hadde sett penger på konto til barna. Tatt oss en ferie med barna og tatt en ferie med bare meg og mannen. Fikset litt på leiligheten og uteområdet. Jeg hadde tatt lappen og kjøpt meg en bil + nye bilseter til barna. Hadde nok gitt litt penger til mannen siden han har et stort bil prosjekt i garasjen. Resten hadde nok gått inn på en sparekonto
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #15 Skrevet 14. juli 2008 Bestillt time til fettsuging av bilringen!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. juli 2008 #16 Skrevet 15. juli 2008 Da ville jeg brukt halvparten på å betale ned gjeld. Det var det første som skulle blitt gjort. Så hadde jeg bestilt meg sydentur til hele familien. Etterpå ville jeg sett meg om etter større hus. Så ville jeg handla litt klær til ungene og kjøpt ny bil. Resten,viss der var noe igjen, skulle blitt satt inn på sparekonto på ungene.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #17 Skrevet 15. juli 2008 Kjøpt ny bil. Betalt noe på huslånet og ikke tenkt på hvor mye jeg bruker på mat, dratt på kafe når jeg ville og spist "bedre" mat. Og ikke tenkt så mye over hva jeg brukte penger på i det daglige.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juli 2008 #18 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde betalt ned godt 1 mill på lånet, sett på ny bil, bestilt syden ferie og spart resten av pengene. Men man må kanskje spille for å vinne he he =)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #19 Skrevet 15. juli 2008 Da ville jeg betalt ned (en del) på huslånet og studielånet, og satt resten i banken. Selvsagt en god porsjon på "brukssparekontoen" også, til ferier og sånne ting.
ippemo får augustbaby Skrevet 15. juli 2008 #20 Skrevet 15. juli 2008 Betalt ut bilen, studielånet og resten på huslånet. Av materielle goder har jeg alt jeg ønsker meg. Og hadde donert en god slump til organisasjoner som driver med dyrevern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå