Icerus Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Dag 1 i syklusen : 06.07.08 positiv el test i perioden: dag 5-7 10-12/7 I følge bv skal jeg være fruktbar 17-22/7 Neste IKM skal være 3 august. Noen som har opplevd dette tidligere. Mine sykluser ligger som regel på 27-28 dager.
malla85 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 jeg hadde det sånn denne gangen etter mensen. første gang jeg har fått positiv el test så tidli. Men det skal visst være normalt. Jeg vet ikke.....
Icerus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 Ja ja. Dersom det har vært el. Og jeg har pleid å få den så tidlig som denne gang så er det ikke rart at det ikke har klaffet til nå..... (6pp)
malla85 Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Sånn tenkte jeg å. begynte å prøve i desember, og el tester i april. Og jeg hadde el mye tidligere enn jeg hadde regnet meg frem til. Jeg ble litt irritert da. Men det er juli nu og jeg har ikke blitt gravid enda, så kanskje der ikke var bare det da. Men noen som har tidlig el har to ganger mellom mens, syns jeg og huske å ha lest. Men kanskje ikke det gjelder deg siden du ikke er gravid enda. Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå