Cat.68 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Stefaren min ringte og fortalte at mamma ramlet igår og slog seg kraftig i hodet. Hun blødde mye og ble hentet med ambulanse.Selve hodeskaden var ikke så alvorlig men hun er hjerteoperert, så de ville ha henne inn for en slags hjerteregistrering som tkal taes over tid. Hun får nok komme hjem i morgen. Slike ganger er det tungt å bo så langt unna. (
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Huff, bor også langt unna foreldrene mine, er ikke alltid så lett nei. Det går nok godt med moren din, men selvfølgelig vanskelig å være langt unna nå.
Mø schæl! Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Huff, jeg vet hvordan det er å bo langt fra foreldrene sine. Godt at det ser ut til å gå fint med mammaen din! Hun vet nok veldig godt at du skulle ønske du var hos henne! God bedring til mammaen din, og klem til deg!
Cat.68 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Takk dere.) Joda det går nok bra, men mamma er nå mamma da.(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå