Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har j vært på min 3 ultralyd, hvor dem ikke kan se noe fremgang i noe som helst. Men Hcg`n min stiger. Den er nå på 5000. Men legene finner ikke noe graviditet på ultralyd. Noe som har vært opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Er det for lite til å se? Eller kan du være gravid utenfor livmoren..

Skrevet

I følge meg selv er j rundt 8 uker. Men har jo vært på ultralyd 1 gang i uka i 3 uker uten at dem ser noe som helst forandring. Dem burde da se noe på 3 uker. Hvis man er gravid utenfor livmor, kan en ikke se d på ul da?? Er innvendig ul j har væer på

Har ikke hatt ordentlig mens siden 06 da j fikk min første. Derfor er j selv usikker på hvor langt j er.

Skrevet

Jeg hadde det nesten sånn. Jeg fikk en blødning en dag, og ble bekymret. Fikk tatt en hcg test, og den viste altfor lite stigning i forhold til forrige prøve. Men skulle ta uka etter igjen. Den økte fint. Uka etter også. Men pga den gangen den ikke økte så mye, så fikk jeg en ul. De fant da til slutt (og lege nr to) en fostersekk, men ikke noe foster. De kalte det blighted ovum som betyr tom fostersekk. Jeg måtte til utskraping da jeg var 7+3 uker på vei.

Håper det ikke er det da. Håper det er en logisk forklaring og at alt er som det skal.

Skrevet

Hm akkurat ja. Ja kanskje d kan være noe slikt. J har vel innsett at noe er galt. Hvis ikke hadde dem nok sett noe på ul. Men da kan d være en mulighet da. Da får j sikkert en ny ul time hvis hcg forsetter å stige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...