Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 den veier jo så lite å er god å gå med i skauen. er bare fire mnd på vei så det er så leeeengeee te jeg kan gå til innkjøp av sånne store ting.. har ikke "prøvekjørt" den enda da. noen som har?
steinbukkjente '85:) Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 jeg har bestemt meg for city cross jeg og:) Synst den er veldig fin, og så er den så lett. Og med city bad veier den nesten ingenting. Jeg var å så på den i oslo, barnevognhuset Rudo, for litt siden, og den virker kjempe grei:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg anbefaler deg å sjekke TFK jogster twister før du bestemmer deg
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 tastaturet.klikker.av.og.til.hehe. jeg,er.ikke.så.veldig.glad.i.3hjul.på.vog*er. me*.fi*.var.de* er.til.å.klikke.av.*¨år.tastaturet.ikke.virker
Mayla;) Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Vi hadde denne sist, og var superfornøyde Du bør være tidlig ute med å bestille, for det kan være laaaang bestillingstid. Vi bestilte på Rudo i januar og fikk vogna i juni...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 de hadde den visst på butikken ringte å hørte istad. men brukte dere city bagen da? lenge brukte dere vogna? måtte dere ha flere vogner ekstra?
Mayla;) Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Det var jo flaks Noen farger kan man vente i evigheter på Vi hadde City Bagen, og brukte den til knøttet var 4 mnd. Kunne brukt den lengre, men da ville han ikke ligge lenger, så vi byttet til sportsvogna. Vogna hadde vi nok brukt ennå, men nå trenger vi søskenvogn, så vi har solgt Cross`n og kjøpt en ny vogn. Har hatt trille i tillegg, siden han var ca 8 mnd gammel. Mye enklere på sentre og mindre turer. Men vurderer faktisk å kjøpe en brukt Cross nå, fordi jeg ikke finner noen triller som takler vår bruk
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 er dere mye ute i løypa o.l.? tror vi hadde ødelagt ei trille ganske fort hehe.. vi skal jo ikke bare tasse rundt i byen på kafebesøk hehe
Mayla;) Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Vi har ikke vært veldig mye ute i skog og mark nei...hehe. Men en del trilleturer har det jo blitt, og vi bor på landet, så asfalt er luksus enkelte steder Kom fram med Crossen overalt på sentre også, men det er bare enklere med trille når barnet blir større. En enkel trille til noen hundrelapper tror jeg nesten du må regne med å kjøpe etterhvert uansett Men som bruksvogn ville jeg nok hatt Crossen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå