Gå til innhold

Godt på overtid her, meeen negativ test:( Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg! Skulle ha mens denne lørdagen, men tr kom ikke, ikke søndag, og heller ikke i dag. Fikk tr 14 juni..

Har vondt i korsryggen, sliten, trett, blir fort sulten, utrolig søtsugen, tisser ofte og humøret lever sitt eget liv. Har også mye stikking ol i magen. Har hatt det den siste uka...

Vet at dette er en del symptomer, men testa i sted og da fikk jeg negativ test:( Pleier å ha regelmessig syklus på 28 dager. Tenkte jeg skulle teste i morgentidlig og.. Noen som har vært borti det samme som meg med at testen viser negativ, men ingen mest+ pluss at kroppen er helt rar?:P

Blir veldig glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har selv ikke testet ,men har samme syntomene som deghar nesten mens smerter og litt blod,men er jo lissom ikke mens.snodig greier.har en følelse av at jeg får den i morgen jeg da,men håpe har vi,håpe det er i orden for deg,koslig med en liten krabat.det gleder jeg meg til visst det går i boks etterhvert.lykke til:)

Skrevet

Samme her. Masse mensmurringer, oppblåst, vondt i korsryggen, stikkninger i magen og ømme bryst.... Negativ test i dag... Har litt uregelmessig syklus, men kort. 24-26 dager. Gått 30 dager nå. Kjenner jeg blir smågal av dette. Hvis jeg ikke er gravid, så kan jo den j.. mensen komme!

Men noen her inne har jo testet veldig sent positiv, leste om ei som testa positivt først 8 dager over. Så lenge mensen er borte er d jo håp:))

Skrevet

AKKURAT DET SAMME!!!! Hadde nesten samma symptomer jeg også, vondt i korsryggen, skikkelige humørsvingninger og ET LASS med kviser (noe jeg ikke hjar hatt før) testa på ikm, og tre dager etter, men det var negativt....nå tror jeg derimot at det er slik at noen har tidlig og mye produksjon av HCG i urinen og noen har lite og treg produksjon, derfor får mange negativt helt til en til to uker ETTER IKM, men in mitt tilfelle skjedde dette .......ingen mens ALLE symptomer.... negativ test......SÅ en natt fikk jeg ille vondt i nedre del av magen, som en KJEMPEmens-smerte, noe jeg ALDRI har hatt før.-... så har jeg blødd siden da....5 dager siden,.... tror nesten dette var en kjempetilig SA jeg nå.... men jeg ønsker deg lykketil og ikke bekymre deg for om den er negativ, er du grevid, så er du akkurat like gravid fordi om testen er negativ 3 dager over IKM, det er bare den håpløse ventingen som er uendelig!! Lykketil!!

Skrevet

Uff, denne ventingen og uvisstheten er såå irriterende:/ Oi, så rart da! Får bare håpe det klaffer for deg snart da:)

Er bare så frustrerende å få negativ test når kroppen egentlig sier noe annet:p Håpet er jo så sterkt!

Lykke til deg og:)

Skrevet

jaa, det er kjempeirrriterende at den ikke kommer, åsså når man tar en test, så viser den negativ! rare saker denne kroppen vår:p Krysser fingrene for deg:) Vi får bare informere hverandre hvordan det går! Får litt bedre følelse inni meg når jeg vet at det er flere i samme situasjon som meg!

Skrevet

Jeg skulle også hatt mens på lørdag (hvis jeg har 26 dagers syklus) Hadde det forrige periode. Tidligere har jeg hatt 28 dager. Men ingen mens så langt (og i dag er jeg på den 28. dagen). Tok test både på lørdag og i dag, men begge var negative.

Har egentlig ikke hatt så mye symptomer. Litt ømme bryst er det eneste. I dag har jeg litt vondt i ryggen så det kan jo tyde på at mensen kan være på vei.

Sist gang jeg var gravid fikk jeg veldige menssmerter et par dager etter at jeg skulle fått mensen. Trodde hele tiden den skulle komme siden jeg ikke hadde helt kontroll med dagene siden jeg var på ferie. Da jeg omsider fikk fatt i en graviditetstest, var den positiv. Men da var jeg sikkert en god stund etter ikm så vet ikke hvordan hcg-produksjonen min er .....

Skrevet

sånn er det for meg også.

Jeg skulle hat mensen fredag eller lørdag. ikke kommet noe enda, vanlig vis mergker jeg det på utfloden de to sise dagene før mens men den er helt vanlig nå. har hatt helt regel messig mens i 6 måneder, siden jeg slutta på pilla.

testa i deg men den var negativ. huffe.

Skrevet

Har dere funnet ut noe mer?

Noen som har fått positive tester?

Jeg er ganske kvalm i dag, men det kan jo like gjerne være innbilling....

Men ingen mens så langt og nå er jeg tre (eller en) dag på overtid.

Tror jeg skal ta en ny test i morgen hvis ikke mensen kommer før det.

Skrevet

Er i samme båt. Skulle hatt mensen for en uke siden og den kommer alltid når den skal. Testa positivt på Clearblue torsdag, men negativ på urinprøve hos legen på fredag. Testet negativt på urinprøve hos legen i dag også...

Er det mulig jeg har mista allerede og ikke merket noe?

Skal ta blodprøve og ny urinprøve hos legen på fredag. Blir litt småsprø av dette!

Skrevet

msr-08

Det høres ut som du har hatt en kjemisk graviditet.

Jeg hadde det i mai, testa positivt to ganger på billigtester. Tok blodprøve og urinprøve til legen som var negativ. Egget har da blitt befruktet, men ikke festet seg.

Hvis du ikke er gravid nå, så tenk positivt om at noe har ihvertfall vært på gang :) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Takk for raskt svar og oppløftende ord!

Når kan jeg forvente at ting ordner seg igjen og jeg får mensen? Vil jo prøve igjen så snart vi kan:)

Skrevet

har det også på samme måte! på dag 30 i dag... negativ CB på IKm dagen, og negativ Cb dig i dag! :(

Testet ikke med morgenurin i dag da?!...

Har ømme bryst, vondt i ryggen og stikkinger og murringer i magen... er vel tanta som bare er litt forsinket! :/

Skrevet

Er det noen som har testet i dag? Er så nyskjerrig på hvordan det går med dere :o)

Er selv en uke over IKM men tør ikke teste.

Skrevet

Jeg testet i dag. Negativ billigtest.

Ingen mens heller så jeg vet ikke hva som skjer....

Skrevet

Jeg er tre dager over ikm, testa nettopp negativt.....stress å gå og vente sånn her altså.

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg 14 dager på overtid i morgen jeg. Har hatt regelmessig "hele livet", helt til forrige måned hvor jeg var en uke på overtid, og nå har det flyttet seg til 2.

Aner ikke hva som foregår jeg... og vet ihvertfall ikke når jeg har eggeløsning.

Har bare tatt en test, det var igår =negativ.

Orker ikke bruke så mye penger eller energi på det, lar det bare stå til:P

Jeg har ikke hatt noen symptomer så regnet ikke med positiv, men men.

Siden jeg ikke aner når jeg har mensen kan jeg jo i teorien hatt eggløsning når som helst, og kan jo for den saks skyld ha blitt gravid i går:P

Ja ja. Noen som har fått mensen eller positiv test?

:D

Skrevet

jeg har også alltid vert som ei klokke når det gjelder mens og el.. men nå er jeg over med to uker.. tatt tre tester på litt over en uke.. negative alle 3 fra cb... har murringer i magen,er slapp,søtsug og trett..

vet ikke hvordan det skal føles å være gravid vs. å vente mens.. men synes ikke det føles som om det er mens på tur heller.. ser ikke sambo før om tooo uker,så hadde jo vert kjekt om det var klaff nå da. :)

Skrevet

Jeg er snart 2 uker på overtid og tenker å teste i morgen. De to forrige syklusene har vært stabile på 30 dager, så da er vel nesten 2 uker på overtid litt mye? Er så rart, har hatt mens-symptomer uten at jeg har blødd. Veldig irriterende!

Prøve å ikke bli alt for skuffa om testen i morra er negativ...

:-)

Skrevet

GRATULERER!

Har du tatt noen tester før i dag? Litt spent siden jeg selv er fem dager på overtid nå og fikk negativ test senest i går....

Skrevet

gratulerer... lurer på det samme som Birma.. har du testet før?!

Skrevet

Dette var den første testen. Mulig jeg tar en til neste uke, for å være sikker:-) Men resultatet kom fort da, og det føles sikkert ut.

Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...