Gå til innhold

Rica eller Quality ved Dyreparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hviklet er best, jeg har dobbelbooka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke Rica som ligger rett utenfor porten? Det er iallefall veldig fint, ganske nytt og supert å bo så nærme parken. Veldig barnevennlig. Det andre hotellet kjenner jeg ikke til..

Skrevet

Rica er stas for ungene og ganske praktisk synes mor:)

Skrevet

så det er ikke bare sånn at rica er fancy bygd som en båt men ikke har noe særlig mer? de på quality mener de er større, har større rom, basseng og hage.. som ikke rica har. hakke peil jeg, bare smån er fornøyd! lekerommene er han veldig opptatt av.. og spillrom.. og barnevennlig mat! noen flere som har vært på et av disse to`?

Skrevet

Det er bra lekerom på begge - men Quality har basseng ute - dersom det betyr noe:) Det er ikke langt å gå til dyreparken derfra heller - det er jo bru over veien, så det tar ikke mange minuttene:)) Begge har god mat og gode fasiliteter for småbarnsfamilier visstnok (ifølge min svigerinne som har bodd begge steder)

Skrevet

Rommene kan ikke være mindre på Quality enn Rica ivertfall hehehe for de er pittesmå...... men jeg har aldri bodd på quality. Masete er det jo uansett på et slikt sted:)

Skrevet

hm ja, det hadde kanskje betydd noe om det hatt vært meldt litt bedre vær! (maks 17 grader i de dagene de vi skal være borte) er det noen som har erfaringer om hvilke dager man bør styre unna i dyreparken= vi tenkte å kjøpe todagerspass og skal være borte fra torsdag til søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...