Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har aldri hatt noen godt betalt jobb, eller jobb hvor jeg virkelig har fått blomstre. Helt til nå! Fikk fast ansettelse etter et halvt år som vikar, ble ganske fort gravid (noe jeg synes er litt kjedelig, men livet går jo sin gang), de har støttet meg og vært kjempehyggelige. Stor forståelse for at jeg kanskje må jobbe litt mindre fram til termin i september. Jeg har fått hint om at jeg kanskje kan få en ny bedre stilling etter permisjon, jeg fikk i dag lønnsforhøyelse og bonus!!!!! Og i tillegg betaler de min lønn i permisjonen og jeg får spart opp full pott med feriepenger til neste år og året etter. Dette er bare en "skrytemail" om en god arbeidsgiver - skulle ønske alle hadde like gode arbeidsbetingelser. Sist gang jeg var gravid (hadde en annen jobb) ble jeg skviset ut og hørte ikke noe fra de før samme dag det var julebord - de hadde glemt meg. Og så hørte jeg ikke noe før et halvt år senere hvor de indikerte at jeg ikke passet i den stillingen jeg hadde. Så bare et lite gledeshyl fra høygravid og hormonell =0)
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Oi, trodde jeg skrev inn på skarvlesiden jeg.....tja, det kan jo være noen som kanskje kan ha lyst til å krangel på denne?
Trollkatt Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Kan du ikke skaffe meg jobb der og, da? Jeg hater nemlig min jobb. Heldigvis er det bare et vikariat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå