hamsterpia Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Eller får han vondt i magen av det? Han spiser ellers stort sett det meste av vanlig mat, men har ikke prøvd ertestuing på han før.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 ja, det tror jeg ikke er noe problem! Sålenge han er vant til mat, så skal det gå fint! Kan hende det blir en goooood bæsjebleie etterpå, men det gjør jo ikke no;-)
hamsterpia Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Da prøver jeg litt i hvertfall. Spiller ingen rolle hvordan bleia ser ut etterpå, så lenge han ikke får magevondt. Trenger jo ikke ha på så mye stuing da.
Gjest Gul stjerne Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 helt sikkert. Min på snart ti mnd får smake det meste, og reagerer aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå