lillehannah Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Noen som vet om jeg kan faa inn Norske kanaler i England? Jeg har satelitt Sky+. Lengter etter norsk tv....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Du kan om du abonnerer paa det ;-)
lillehannah Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 OK, gjoer jeg det fra NRK, TV2 etc, eller noe annet sted?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Er ikke helt sikker for vi har ikke norsk TV, men de jeg kjenner mener jeg har noe a la Canal Digital eller noe.. Man maa visst jukse seg til det (pga lisens etc..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå