Gå til innhold

brun utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, siden det egentlig ikke har med sex å gjør.

For 6 uker siden fødte jeg en fantastisk gutt uten problemer og måtte sy et par sting. For tre uker siden var blødningen ferdig og alt var grodd. Etter det har vi hatt sex 3 ganger uten problemer både med og uten kondom. Idag så kom det plutselig brun utflod. Kan det være mensen som kommer sjøl om eg fullamme eller er det noe annet? Alt er helt ok ellers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen på samme tidpunkt som du beskriver her,bare en uke etter. Altså jeg blødde etter fødsel (normalt forløp,2 sting) i 4 uker,så gikk det ca 3 uker,og jeg hadde en vanlig mensblødning,helt lik slik det var før graviditeten. uken etter endt blødning,fikk jeg satt inn kobberspiral,og venter nå spent på hvorden mensen vil forløpe seg nå framover,det heter jo seg at man blør mere med den...

Vi hadde også sex 3 ganger mellom blødningen sluttet og jeg fikk mensen igjen. Alt for lite spør du meg,hehe ;) Var ikke akkurat masse av det slaget den siste tiden i graviditeten...

Skrevet

Jeg fullammet også på den tiden foresten :)

Skrevet

ja nå har an komt for fullt. Misunne di så ikke får an før etter et halvt år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...