Gå til innhold

Trenger råd: Hvilken 7 seter bil m/automat anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bytte ut bilen, nå som vi snart blir flere. Har ikke råd til nytt, så må kjøpe brukte. Regner med at en del av dere der ute allerede kjører familiebiler, så det hadde vært kjempeflott om dere kunne anbefale meg noen. Og eventuelt ikke anbefale meg biler, som dere har prøvd og ikke er fornøyd med.

Vi er fra før to lange voksne, og tre barn 14,8 og 6 og så kommer det ei i begynnelsen av august.

Hadde vært kjempeflott med råd angående bil!

Legger dette innlegget på skravelsiden,3.trimester og flergangsfødende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har netopp kjøpt Touran. Er kjempe fornøyet. Jeg likte også Ford S-max.

Skrevet

Oi, den Touran var jo flott og ikke så dyr som alle andre 7 setene jeg har sett på. Supert:) Den S-max var flott også, men litt dyrere. Må tenke litt på pris også.

Skrevet

Vi har en Mercedes og er storfornøyd med den............

:)

Skrevet

Vi har en Crysler Grand Voyager og den er bare helt konge. Kan til og med sette inn vogna bak uten å legge den sammen. Det er heller ikke trangt i baksete på 7 seter varianten.

Skrevet

Hei,

vi kjøpte ny bil i går en Citroen C8 med automat. Vi valgte den da den har veldig gode seter i forhold til de mindre 7-seterne da vi bruker bilen når vi kjører lange ferieturer m.m. Dessuten kan du ta helt ut alle setene og få enda stærre bagageplass om man ønsker det.

De er ganske dyre så vi har kjøpt brukt, endte opp med en 2005-modell.

Peogot 807 er pritt lik....

Skrevet

vi har kjøpt peugeot 307sw. den ligger under touran i pris.

alle seter er uttakbare og fleksible, glasstak hele veien, bord til barna hvis man slår ned sete i midten, "flysete" bord bak forsetene, armlene, stort bagasjerom dersom man kjører 5 seter, og ikke minst, peugeot er gode biler å kjøre:) håper du ble inspirert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...