AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Får du fortsatt opp jente og 2 aug på meg? Termin 4 aug. Får du opp noe ang barnefar og flytting?
Mamalari Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Får fortsatt opp jente og fødsel i begynnelsen av august. Før termin:) Ang barnefaren så føler jeg litt bitterhet ovenfor han. At han liksom svikte deg. Ser ikke noe flytting med det første. Men får opp at han vil flytte nærmere etterhvert.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 takk for svar. Føler at han svikter, pga at han skal flytte 4 timer unna (i bil). Jeg vil ikke ha han tilbake, han dro fra meg i januar, men jeg vil at han skal ta ansvar for lillegull, slik som han har sagt... barnet var tross alt planlagt... men blir jo vanskelig når han flytter... tror han flytter pga ny dame, og jeg synes ikke noe om det (greit at han får seg dame, men dette første året er jo så viktig...) han kan jo vente 10-12 mnd, til lillegull kan begynne med overnatting. håper han ikke flytter med det første da. Får du opp noe ang meg og kjærligheten? Får jeg flere barn? lenge til?
Mamalari Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Tror han kommer til og vente litt. Føler at når barnet kommer så vil det legge litt vent på han. Får opp at han vil ha god kontakt med barnet. Om han flytter så føler jeg at han vil flytte tilbake igjen etterhvert. Får opp at det vil bli noen år får du får flere barn. Får opp 2012. Får opp at du vil møte en rundt høsten 09, men litt usikker på om det er han du vil få flere barn med
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 ok, d hadde vært fint om det ble sånn. Vil bare at lillegull skal få god kontakt med pappan sin. Kommer jeg og barnefar til å få bedre kommunikasjon, den er ikke særlig god for å si d sånn... men vi må jo klare å snakke sammen for lillegull sin del.. Får du opp mange barn på meg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå