Gå til innhold

Hotell ved Dyreparken, hvilket er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dobbelt booket, både Rica Dyreparken og Quality Kristiansand ved dyreparken.. Hvilket er best? Blåser i om det er bra for meg og samboer, tenker på gutten min på snart 6 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har valgt rett hotell)))) skal dit 13 august)

Skrevet

har overnattet på Rica Dyreparken for endel år siden, veldig fint der med litt "morsomme" rom. men VEEELDIG dyrt. hadde ikke råd til å spise der engang (men var studenter den gang da...)

gled dere til dyreparken... det er bare SÅÅÅ gøy:)

Skrevet

Vi har bodd på Rica Dyreparken hotell. Det var veldig kjekt. Var langt fra høysesong, men kunne fra det rommet vi hadde se rett over på kaptein sabeltann sin verden, og det kunne vi også fra spisesalen. Veldig populært for mine barn. Hotellrommene er små men veldig morsomt innredet.. Og det var lekerom på hotellet. Har ikke bodd på Quality i Kr.s, men har bodd på ett annet quality og det var veldig kjekt for barn, men rica ved dyreparken har jo det lille ekstra at det er rett ved dyreparken.. Sjekk prisforhod da, hvis det har mye å si i prisen, tilbringer en ikke så mye tid på hotellet.. Hele dagen går i Dyreparken. Vi var der i sist uke fra 11 til 20. Laange dag, og koste oss alle sammen:)

Skrevet

Qualityhotellet er min favoritt.

Det har utendørs badebasseng,egen buffet for barna,og har lekeavd i "kjelleren".

Jeg haddedefinitivt valgt Qualityhotellet:-)

Skrevet

Ah, dette ble ikke noe lettere! har loddet litt stemning rundt om kring, og om rica sies det knøttsmå rom og dårlig service, men kjempefint interiør og pluss for utsikt over sabeltanns rike. om quality sier man pluss for svømmebasseng og stor lekeavdeling og mateb.. men det har de har vel barnevennlig mat og lekeavd. på rica og? tenkte når det er så dårlig vær som nå, så spiller jo det ingen rolle med basseng ute..

du som sa jeg hadde valgt rett hotell, hvilket var det da? (neste som sier noe fornuftig, får bestemme, må nemlig avbestille det ene nå!!)

Skrevet

Rommene på Quality er ikke små hvertfall,og har fått bra service hver gang vi har bodd der.

Lykke til med "valget" ditt

Skrevet

Vi har bodd på Rica to år. Har vært kjempe fornøyd!! Har fått utsikt over Sabeltanns rike begge gangene, snuppa har vært kjempe fornøyd! Hun har kost seg på lekerommet!! Ikke egen barne-buffet når vi har vært der, men de har så mye forskjellig mat at det ikke har vært noe problem.

Skrevet

Når har du dobbeltbooket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...