*En rosa og en blå* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei alle sammen, ville bare høre hvordan det går med dere. Er det noen som har måttet ta turen over Fursetfjellet enda? ;-)
pingu med 4:) Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 hei:) Nei, har ikke dratt over fjellet ennå nei...Mista troen på at h*n kommer ut i det hele tatt:p Går det med deg?
*En rosa og en blå* Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Hehe... må ikke miste troen, vettu! :-) H*n kommer når h*n kommer, og jeg, for min del, håper det hvertfall ikke skjer noe før fredag kl 16! ;-) Jeg syns vi burde ta en brus på fredag for å feire at føden åpner igjen! Her går det veldig bra, har endel kynnere om dagen, men det er vel akkurat slik det skal være. Har enda ikke vært på sykehuset og tatt den blodprøven jordmora vil jeg skal ta... hmmm - kanskje jeg bør ta meg en tur i morgen. Fordriver dagene med å oppdatere fotoalbum (nå er jeg faktisk helt oppdatert!!) og scrappe babybok. Jeg håper badet blir ferdig oppusset i løpet av uken, da skal jeg sette i gang med å vaske ned hus. Jeg får helt fnatt av dette støvbolet... Vet du om Wenche har fått ennå?
pingu med 4:) Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Feire med brus på fredagen, høres bra ut:) Kanskje vi skal få til et treff på fredag da? Skal prøve å få vasket ned leiligheta ned i løpet av de neste dagene jeg også.. Jeg møtte Wenche på søndagen i byen, men da hadde hun ikke fått ennå..
*En rosa og en blå* Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 Kan prøve å få til noe på fredag! Vi får se om det er flere som er med på det, men det regner jeg med. Uff, jeg tenker på Wenche, da. Jeg håper vi slipper å gå på overtid, da blir ventetiden så lang... Kanskje nedvask av hus vil hjelpe på? ;-) Til Centia - jeg har termin om 2 uker.
*En rosa og en blå* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 Hvordan går det med dere andre, da? :-) Kjipt vær nå i midten av juli, men samtidig så kjenner jeg at det er ganske deilig å slippe den ekstreme varmen... Og så får man ikke dårlig samvittighet av å være inne! ;-)
*maibaby10* Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Hei dere:-) med meg går det bare fint! Jeg har termin den 9. september så har ennå flere uker igjen.. Nå ser jeg bare frem til ferien min som begynner om et par dager, det skal bli såå godt:-) Jeg blir gjerne med å feirer både ferie og føden på fredag;-) Skal vi møtes en gang på formiddagen? Gry
*En rosa og en blå* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2008 Fyttikatta som det bøtter ned nå!! (';') Takke meg til sommer, gitt... Tenker du gleder deg til sommerferie nå ja, Gry! Deilig å slippe å tenke på jobb, selv om det er litt rart å tenke på at vi ikke skal tenke jobb på leenge nå... Jeg er åpen for nårsomhelst på fredag! Jeg tror ikke hverken Onkel eller Brygga åpner før halv elleve eller elleve, men rundt de tider passer fint for meg.
*En rosa og en blå* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2008 Flere som vil være med på treff på fredag?
*En rosa og en blå* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2008 Jøss, så langt ned denne var kommet da... Blir det kun meg, Cath og Gry på fredag, skal tro?
pingu med 4:) Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 T.mor blir også med tror jeg...Luftet det for henne her om dagen:) Hvordan står det til med deg da M?
T.mor Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Blir med jeg å Åhhhh er så spent nå om dagen, 14 dager igjen til termin<3<3 Når og hvor på fredag skal vi møtes da??
*En rosa og en blå* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. juli 2008 Står bare bra til, takk! :-) Som T-mor sier her - kun 14 dager igjen... Stresser enda litt med oppussing, og i dag har det vært myye styr for å få hentet den nye bilen min i Oslo (foreldrene mine er der nede for å hente den) men nå er det endelig i orden. Så i løpet av uken kommer de kjørende med ny bil til meg! ;-D Hipp hipp, hurra. Bare synd jeg har en bil for mye, nå da... Ellers sysler jeg med babyboken, det er første gangen jeg scrapper, så det er litt artig å bruke sine kreative sider. Og så hadde jeg planer om å begynne så smått å vaske hus i dag... Og du da, har ikke merket noe mer av riene, eller? T-mor spør om tidspunkt og sted på fredag - hva om vi sier kl 11 på Onkel, da? Eller er det noen som har ønsker om et annet tidspunkt? Miriam
T.mor Skrevet 16. juli 2008 #15 Skrevet 16. juli 2008 Da er gutten til wenche kommet jenter:) hvem blir nestemann:)?? så spennende.. ses fredag da:)
pingu med 4:) Skrevet 17. juli 2008 #16 Skrevet 17. juli 2008 det blir spennende å se:) Jeg regner med at jeg får sist...hehe
*En rosa og en blå* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. juli 2008 Spennende å se hvem som blir neste, ja... Alle vi 3 + Alice har jo termin ganske close, så det kan bli artig! ;-) Krysser bare fingrene for at det ikke skjer noe de neste 30 timene... Etter det så kan h*n gjerne komme! :-) Sees i morgen, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå