Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Ja, når fikk dere mage, og virklig merket at den begynte å vokse? Jeg er 4 mnd på vei i neste uke og jeg mener jeg allerede ser større ut. Nederst på magen er det en bulk og magen er hardere. Samboeren min mener magen min fortsatt ser flat ut, men jeg SER jo den er større, jeg vil den skal se stor ut Jeg er så spent, vil løpe ut å kjøpe mammaklær.Har faktisk en mammabukse på meg idag
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Varierer VELDIG! I første svangerskap vistes knapt magen før i 7. måned, men i fjerde svangerskap kom magen etter to måneder:0)
ballblom Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Magen ble synlig større for meg rundt uke 16, men det så egentlig mest ut som fett i starten, enda jeg er veldig slank.. etter uke 20 vokste den raskt, og det ble synlig for andre at jeg var gravid :-) Gled deg til tiden fremover, det er kjempekos å være gravid på den tiden!!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 heh, Takker for svar! Kansje bare jeg som synes magen er blitt såpass stor og legger mere merke til det? Ikke vet jeg. Synes det er ufattelig spennede å se nurket vokse inni meg. Kan stå lenge på kvelden og bare beundre magen.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Min este ut samme dagen som jeg testet positivt (psyken) Så flata den ut etter et par uker, og begynte å vokse skikkelig rundt uke 9-10.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 heh, akai Så mange som får den tidlig altså.. Vet liksom ikke hva som er "normalt" og ikke, å ha når man er 4 mnd på vei. Lasta opp et magebilde på et av mine gallerier
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ahr ei god venninne som er i første svangerskap og i uke 15 med skikkelig mage! Ingen buksen passet etter uke 9!!! Hun har ikke bare en kul på magen, men den begynner liksom helt ovenifra brystbenet og ned. For henne er dette en last:/ Hun vil ikke at folk skal vite enda, hehe (hun er ikke sammen emd bf, masse stress etc) Svært individuelt altså
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Med eldste var jeg ikke synlig gravid før etter uke 27, enda så slank jeg var (bmi 17.5). Med andre derimot, så kunne ikke skjule det etter 12 uker. Nå venter jeg nr 3 og er i uke 7. Magen kan holde seg flat en stund til synes jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå