Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei! Jeg hadde min termin 30. juni - og ultralydtermin er den 16. juli. Nærmer seg altså I helga gikk slimproppen og i hele dag har jeg "lekket" litt tynn væske med brunblod farge. Magan er stram som et trommeskinn, men jeg det er ikke noen tegn til rier. Bør jeg foreta meg noe - eller bare anta at kroppen forbereder seg på noe som skal skje en gang i tida framover?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 d høres helt klart ut som d er kroppen som modnes å forbereder seg,så du får nok bare vente på riene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå