Gå til innhold

Hva synes dere om Celia? Ønsker mange svar :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker navn som Johanna, Otilie, Cecilia, Elisabeth, Margrete, Ingeborg - men "datt" over Celia her en dag. Synes det har en flott klang. Det betyr "himmel". Hva mener dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt og flott. Et godt valg synes jeg

Skrevet

Av de du har satt opp synes jeg Cecilia er finest, med Celia på en klar 2 plass. Ganske fint navn..

Skrevet

Vi har helt lik navnesmak :-) Liker alle navnene du nevner, og Celia er nydelig! Mykt og sterkt på samme tid.

Skrevet

Så gøy :-) Det eneste jeg "tviler på" angående Celia, er at en venninne av meg påpekte at det høres ut som en sel.. Men det skrives - tross alt - med C.. Hm..

Skrevet

Jeg tenkte ikke på "sel" ihvertfall :)

Fint navn, men ser mest ut som en skrivefeil av Celina..., sikkert bare pga at jeg aldri har hørt navnet før!

Men det var søtt altså :)

Skrevet

Jeg synes Celia var rart, og selv om jeg ikke tenker på en sel synes jeg det var MANGE av de andre på listen din jeg heller ville valgt en Celia. Synes egentlig at de ikke var så alt for fint.

Skrevet

Sukkernavn.

Ville gått for noen av de mer gamle tradisjonelle navnene du nevner.

Skrevet

Syns det var et fint navn, men ville valgt Cilia (med i) i stedet, høres bedre ut på min dialekt i allefall...Kjenner ei veldig søt ung jente som heter det, men likevel et uvanlig og fint navn.

Vanskelig å rette seg etter hva andre synes, da man ofte assosierer totalt ulikt, pga folk man kjenner med navnet, eller liknende navn.

Ta det navnet DU liker best!

Skulle ønske jeg fant noe til min gutt i magen snart...sukk

Skrevet

Celia er knallfint!! Tenkte ikke på sel jeg heller.. Ikkeno å bry seg om... Lykke til!

Skrevet

Tenker absolutt ikke på sel nei :-) Men folk tenker jo ulikt. Jeg fikk ikke hete Silje av min far, han ville ikke tenke på sild hver gang han ropte på meg... He, he! Ellers er Cecilia nydelig også!

Skrevet

åå så fint :)

unikt uten at det virka som et hjemmesnekra navn som er så veldig inn nå.. syns virkelgi celia er et godt valg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...