Giinaღ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg og typen er litt delt. Jeg ser alt det praktiske med å vite kjønnet. Han har lyst å holde på spenningen.... Hva velger dere??? er det bare vi som er uenige i heimen? hehe
Gjest elissa2 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 vi ville vite hvilket kjønn det ble:) vi har 2 gutter fra før av, og denne gangen får vi ei jente:) men så vet jeg at ultralyd kan vise feil også, så jeg kjøper ikke noe rosa enda.....
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 vi skal vite. men har bestemt at vi ikke skal si noe videre om hva det blir. Blir kun jeg og min mann og min sønn som får vite hva det blir. Litt hemmligheter må vi jo ha
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Vi skal også vite Viste med førstemann også.. da var det sambo som helst ville vite.. men jeg var ikke så vanskelig å overtale for å si det sånn.. Denne gangen syns jeg det er praktisk å vite hva det er.. Men mulig vi holder det for oss selv da.. men det klarer jeg vel ikke
Giinaღ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 Det er faktisk det jeg forslår også. At vi to kan vite men at det blir en hemmelighet for resten :) Vi får se. Tror jeg skal klare å overtale han hehe
AO3 Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Vi (dvs jeg) hadde vanskelig for å bestemme oss (dvs meg). Samboer var klar på at han ikke ønsket å vite det, men hvis jeg ønsket å vite det, var det greit, for det var ikke så viktig for ham hvilket kjønn det ble. Jeg endte til slutt opp med å ikke ville vite det (etter MYE fram og tilbake!), og selv etter to ultralyder (hvorav gyn så kjønn på den siste, så vi hadde fått vite det hvis vi ønsket det) har jeg klart å holde meg. Nå er jeg veldig fornøyd med ikke å vite kjønnet - det blir bare ekstra spennende! Tror svigermor er oppgitt, da... Hun har lyst til å starte handlingen. *hehe* Selv kjøper jeg masse gult og hvitt, og er fornøyd med det!
malleleo<3 Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 vi vil vite d! er alt for spennede å ikke vite nå en kan:P
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Vi ville i utgangsspunktet vite det, med da vi var på ultralyd gikk det ikke an å se det. Så nå har vi gått over til den andre siden, at vi ikke vil vite det, selv om jeg skal inn til ekstra ul om ikke lenge. Den blir jeg å dra alene på, for da har han reist på ferie litt før meg. Litt urettferdig kanskje, hvis jeg får se det og ikke han...? Neida, men vi har tenkt en del på det i ettertid og bestemt oss for å ikke vite, det blir jo litt ekstra spennende!
Mamsen87 :) Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Vi håper på og få vite det til onsdag!! Men regner med det, får 3D ultralyd så burde vel få vite det da..
Eline på vei med nummer to Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Vi vet ikke Synes det er greit at noe som er småttens hemmelighet og ang dette med det praktiske så finnes det massevis av kjønnsnøytrale klær, men så er jeg av den mening av at alt bortsett fra råsa og blonder (og kjoler) kan brukes av begge kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå