Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 ..ikke helt forstår horfor dere vil være anonyme for å spørre om? Hvorfor ikke legge ut på skravle, liksom? Tenker på sånn som "Hva heter døtrene deres" osv... Om ikke intensjonen da er å få svare litt syrlig etterpå, da;0) - som anonym!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Er det din egen taktikk som er slik, eller?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 hehe KUNNE vært....men nei;0) Har ingen problemer med å uttale meg MED nick:0)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Fordi skriver du en liten feil så får du en haug med pepper...... Alt du skriver her inne blir nesten garantert brukt mot deg.....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Sikkert derfor, men litt pepper er jo ikke så farlig! Er jo bare ute i Cyberspace:0)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Jamen så prektige vi var i dag da. Kanskje du skulle holde deg til forum uten anonymknapp?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Å, okay. Visste ikke at dette var et *påbudtmedanonymknappforum*
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Jeg også tror det er derfor ( jeg bruker stort sett aldri nicet mitt)... Er ikke farlig og få litt pepper nei, men til tider er det jo helt ille her... Skulle tro det bare var en haug med drittunger her inne, og ikke at det var et forum for for voksene folk.....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Nei, det er et forum for folk som ønsker å være anonyme, uten at det blir stilt spørsmålstegn ved motivene for dette. Dette blir litt som om du skulle brase inn på et jorde fullt av kuer og klage på at det stinker dritt der.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 jeg svarte annonymt der fordi mine to har navn som ikke mange heter..og at jeg har to unger som heter akkurat det..så slipper jeg å røpe meg med nick hvem jeg er..derfor annonymt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå