TheGuy Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Nei, har feirert mye der. Du har mishandlet nicket mitt da, thegay?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 He-he, må si jeg synes det var litt festlig med nicket;-). Ferierer selv i Åsgårdstrand store deler av sommeren. Nydelig sted, med den koselige bakeren og lyset der er jo helt spesielt. Men hvofror sier noen at du ikke er mann?
TheGuy Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Det vet jeg ikke. Jeg tror kanskje noen uvitende kvinner ikke forstår at menn også kan være her inne? Kanskje de føler at tanken på en mann her er en trussel for dem? Eller kanskje de bare er kjerringer som vil lage intriger? Jeg er uansett så trygg på mitt eget underliv at det preller av som vann på gåsa å bli beskyldt for å være kvinne.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Det gjør de sikkert, ellers vil de være den type kvinne som bare kommer overens med menn, være den spesielt utvalgte manne-vennen.Jeg tror du er mann jeg, noe annet ville jo ha vært grusomt sært;) Yeah, yeah, vi sees nok i Åsgårdstrand iallefall:-)!
TheGuy Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Jeg må nok innrømme at jeg kan være sær selv om jeg er mann ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå