Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jenta mi på 3,5 er med bestemor og bestefar på camping.. Snakket med dem i stad og da måtte dem vekke ho kl 09.15.... Hjemme så våkner hun 06.00...... Og jeg vet at hun ikke la seg noe senere en det hun bruker, for er det noe besteforeldrene repekterer er det våres "regler"...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 "våre" "hun" Hvorfor i alle dager er det dårlig gjort?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Er vel dårlig gjort at hun ikke sover så lenge hjemme, da, vet du. Er helt enig, det er litt dårlig gjort
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 He,he sånn er det her hos oss også))) Våkner kjempetidlig når dem er hjemme og sover leeeenge borte.... Det er igrunn litt dårlig gjort ja;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 hehe sånn var det med meg også Når mine var mindre så kunne de sove til halv ti de når de var med mine foreldre, og med meg stå opp 7-8 tiden (skal ikke klage der jeg da) Så det er noe med det trur jeg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Ja, dette var jo katastrofalt. Er du en sånn en som går rundt og irriterer deg over at det er sol andre steder enn der du er når du har ferie også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå