Gå til innhold

Sover barna i "stor" seng nå?


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

I så fall hvordan gikk byttet?

Vi har kjøpt ny seng i dag og håper å få til å legge henne i den i kveld. Tror hun kommer til å stå opp mange ganger, og benytter sjansen til å bytte seng nå som pappan har ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig gjør hun ingen tegn til å ville ut av sprinkelsengen og da gidder ikke vi stresse med å bytte. Greit å vite hvor vi har henne liksom! ;) hehe

Har sprinkelseng hvor man kan fjerne den ene veggen helt, da, så regner med at det er det vi i første omgang må gjøre når hun begynner å bli klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke byttet enda. Regner med å gjøre det rundt juletider, da må jo lillebror ha sprinkelsengen hans....Håper det går greit. Skal ha en vokseseng som jeg hadde da jeg var liten, gleder meg til å ta den i bruk!

 

Du må si fra hvordan det har gått da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leni klatret ut av sprinkelsengen sin for en god stund siden. Følte ikke at hun var klar for "stor" seng helt enda. Så vi la madrassen på gulvet og bygget en kant rund (så hun ikke kunne skyve madrassen ut under sprinklene) Det har fungert veldig bra. Hun kommer seg ikke utav av egen hjelp. Men hun deler rom med storesøster og det hender hun hjelper til å få Leni ut av sengen, så de kan leke litt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Emily sovet i den "store" sengen et par netter og det går faktisk over all forventning! Det er litt styr, men det er det vanligvis også;)

Hun er kjempestolt over å ha storjenteseng med dyne og pute. (Hun har sovet uten pute til nå og brukt Grobag).

I natt fant pappan henne liggende på skinnet på gulvet, hun hadde tatt seg en liten lur på utsiden av sengen! I morres i 04.30tiden holdt hun på noe veldig inne på rommet sitt, men så ble det rolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...