Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Selges ikke det i butikken mer eller hadde jeg skikkelig uflaks i dag når jeg var innom 3 butikker som ikke hadde det?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Typisk Hvordan går det med dere forresten? Kommet hjem fra statene?
It's all about me Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Vi er hjemme og venter ja ) Deilig å være hjemme igjen, men savner masse der borte også. Må nok dra tilbake på besøk en gang.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Når har du termin da? Kommer du til å be om at de tar cøliakitest på babyn eller? Har du snakket med jm/lege om dette? Jeg er bare 7 uker på vei og har ikke vært på kontroll enda, men kommer til å ta det opp da. Jr skal på sin 2. cøliakikontroll i september, kanskje like så greit å spørre der egentlig om hva som er praksis, og om det er vits å teste en nyfødt feks
lykketreff:-) Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Neste utgave er i salg fra 21. juli. Siden det bare kommer ut hver 2. mnd, tenker jeg det forrige er utsolgt forlengst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå