moemaria Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Tittelen sier kanskje det meste, men det jeg håper noen av dere kloke hoder kan svare meg på er alstå om jordmoren kan skrive ut sykemelding? Skal nemlig til andre kontroll i morgen og tror jeg blir nødt til å vurdere noen prosent sykemelding. Men må jeg til legen??
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Nei jm kan ikke sykmelde, du må nok til lege ja. Veldig tungvint egentlig. Skulle helt klart vært slik at jm kunne sykmelde damer pga svangerskapsrelaterte plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå