Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hadde ikke han og kona 70års bryllupsdag i morgen? Stakkars, så utrolig trist.
pandabjørn Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 huff det var utrolig trist ( stemmer at han og kona har bryllupsdag en av de nærmeste dagene, leste det i se og hør.....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Tror det var sist tirsdag, googlet litt. Får håpe han fikk oppleve det hvertfall da, huffameien. Syntes de faller som perler på en snor for tide jeg.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Her er link forresten http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=193910
Pysa Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Ja, det er trist, men vi fikk ha ham i hele 93 år! Livets gang....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Ja han fikk leve et langt og godt liv heldigvis, men det alikevel fryktelig trist når "barndsommens helter" faller fra.. Syntes så fryktelig synd på kona hans jeg, nå er hun plutselig helt alene..
Northernlights Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Uff, enda en av de "beste" i Norge er borte... Var da svært som de dør for tiden. Koselige mannen.
Labambie Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Huff.... Hva skjer med at alle de store dør for tiden? Også har vi ingen å "ta over"....
OsloMor Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 De sier jo i teaterkretser at dør en går det gjerne tre... Synd med Henki Kolstad, Skomaker Andersen var jo utrolig koselig da:-)! Angående noen til å ta over, så ser jeg liksom ikke for meg Aksel Henie for meg som neste generasjons Skomaker Andersen akkurat;-)
Northernlights Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ser ikke mye nrk, men når jeg har sett komikere "av i dag", er det ingen som kunne måle seg med disse som dør fra oss. Ingen kan erstatte noen, men det finnes jo bare ingen som er som de som har gått bort i år, innen komedie.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. juli 2008 Nei, ingen som kan måle seg med deg gode gamle. Syntes virkelig det burde være stopp nå, nå er hele olsenbanden borte, skomaker andersen og en haug med fler (Leif Juster foreksempel) Håper resten holder seg friske og raske hvertfall:) Stakkars Henki, han var så søt og virket så utrolig snill og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå